yıllar önceyi hatırladım dün gece ağlıyordum yalvarıyordum gittin
şimdi ağlamıyorum ama sen geldin izin veremem beni tekrar mahvetmene
o gün nasıl gittiysen bu gün de geri git gelişinin önemi yok artık
sana son kez söylüyorum seni sewiyorum ama gelme gelişinin önemi yok artık çünkü tekrar acılar çektirmeye bu kalbe ne senin hakkın var ne benim ahhh sevdiğim yıllar önce neredeydin şimdi ne benim sevişimin ne senin gelişinin önemi var artık işte bu yüzden GELME...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
###GELME### şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
###GELME### şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
biraz kavram kargaşı olmasına rağmen yinede duyguyu tam verebildiğiniz için tam puan inanıyorum ilerde güçlü bir kalem olacak bu şiirn sahibi genç kardeşim yüreğine sağlık olsun
yıllar önceyi hatırladım dün gece ağlıyordum yalvarıyordum gittin şimdi ağlamıyorum ama sen geldin izin veremem beni tekrar mahvetmene o gün nasıl gittiysen bu gün de geri git gelişinin önemi yok artık sana son kez söylüyorum seni sewiyorum ama gelme gelişinin önemi yok artık çünkü tekrar acılar çektirmeye bu kalbe ne senin hakkın var ne benim ahhh sevdiğim yıllar önce neredeydin şimdi ne benim sevişimin ne senin gelişinin önemi var artık işte bu yüzden GELME...
umarım söylersiniz yeter ki isteyin inanın yaparsınız ben 2 yıl bekledim bu şiiri yazmak için ama iki yıl unutmak istemediğim için yaşandı. giden insan dönüyorsa tekrar gitmeye müsaittir bence teşekkürler ve ii şanslar...
ben de bazen bundan şikayetçi oluyorum ama söz sanatları da benim tarzım değil yorumunuz için çok teşekkür ederim kimbilir belki daha sonra dizelerimde de olur aynı duygular...