(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Günlerdir beyaz tavşana ne olduğunu düşünüyordum, Gözlerimle onu olması gereken yerlerde arıyordum, Bulamadım, yılmadım, gözlerimle aradım da aradım, Ben ümit taşıyorken onun nerede olduğunu öğrendim…
Beyaz tavşan siyahtan daha aktifti ve vücudu elastikti, Kafesin altından yer bulup kolaylıkla dışarı çıkıyordu, Dışarı çıktığında yapabildiği sadece taze ot yemekti, Son seferinde de yedi mutlaka ama kedi de onu yedi…
Bunu öğrendiğime sevinmeli miyim üzülmeli miyim? Artık onu göremeyeceğimi biliyorum ama yetmedi, Uzaklardan da olsa onu korumayı başarabilmeliydim, Kedinin pençesinde can verdiğini öğrenmemeliydim…
O kedinin hangisi olduğunu bilseydim cezalandırırdım, Nedenini anlayamazdı ama benden iyi bir sopa yerdi, Kediler saldırgandır ama ben de kuyruklarını çekerim, Canlarını yakmanın en iyi yolu budur, onu da bilirim…
YÜREĞİNİZE SAĞLIK SEVGİLİ KARDEŞİM. GÜZEL BİR ÇALIŞMA VE MÜKEMMEL BİR ŞİİR. KUTLUYORUM SİZİ.