(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASRET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASRET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SUSMAK ZORDUR DA BAZEN BINLERCE KELIMEYI ANLATIR ASLINDA SEVDA KOKTU ŞİİRİNİZ BIR PAPATYA TADINDA KALEMINIZ HEP ÇAĞLASIN........
_______YASEMIN ÇİÇEKLERI BIRAKTIM HÜZÜNLERİN ARASINA EN BEYAZINDAN AKDUVAKLI UMUTLAR SEVDALAR GIBI BIR DAHA Kİ GELİŞİME KADAR CİCİ BAK ONLARA SOLMASINLAR SEVGİLER________
Sesin, sesime değdiğinde Daha bir hüzün oluyor; Çığlık büyüyor bedenimin gizeminde. Susarak bekliyorum seni...
Bekle dediğin yerde...
sevgili Mehtap, yüreğinde susmuşsun belki ama dizelerinde vurdun geçtin... senin asil yüreğinin zenginliğidir sevdan.. yüreğinin hiç bir zaman fakir kalmaması dileğiyle, sevgiler yüreğine.. ayrıca uğur böcüğünü kocaman tebrikledim, fazlasıyla hakediyorsun.. böcükler sarsın sayfanı:=)
*GÜLÜŞ-55* tarafından 5/31/2009 3:27:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
sadece susarak özleriz bazen dokunsak dersim olur susarız mecburen çığlıklarımız varmaz uzaklığına birer birer yok olur bütün öpmelerimiz ağır yenilgiler olarak adresinde yokluğunu kıyamet bilerek sadece susarak özlüyorum tenini hiç tanımadan ne gairp.... çok sevdiğim bir şarkının sözleriydi yazdıklarım... satırlarınızla örtüştüğü için paylaşmak istedim tebriklerim çok...
SEVDA KOKTU ŞİİRİNİZ BIR PAPATYA TADINDA
KALEMINIZ HEP ÇAĞLASIN........
_______YASEMIN ÇİÇEKLERI BIRAKTIM HÜZÜNLERİN ARASINA EN BEYAZINDAN AKDUVAKLI UMUTLAR SEVDALAR GIBI
BIR DAHA Kİ GELİŞİME KADAR CİCİ BAK ONLARA SOLMASINLAR
SEVGİLER________