AH HİLMİ, ASLAN’A SOR PEHLİVANIN HASINI, KIRKINI YERE VURDUM, MİLLET TUTTU YASINI! İHTİYARLIK, UNUTTUM, SEKSEN MİYDİ, YÜZ MÜYDÜ; BACAĞINI KIRDIĞIM GÜREŞÇİ SAYISINI!
MAHMUT DEMİR ÇAĞIRDI, GEÇEN GÜN AMASYA’DAN. DAHA İLK KAPIŞMADA KÜNDE İLE DEVİRDİM. DÖRT DÜNYA ŞAMPİYONU, BİRİ UZAK ASYA’DAN, TABANI YAĞLADILAR, DÖNER GİBİ ÇEVİRDİM!
KUVVETİMİ GÖRÜNCE, ÇİNLİ MÜSLÜMAN OLDU, GÜCÜMÜN KAYNAĞINI ANLADI ÇOĞU ALMAN; ALTIN KEMER ALANLAR, BENİ GÖRÜNCE SOLDU, VE DEDİLER SONUNDA, "İŞTE GERÇEK PEHLİVAN"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
pehlivanın hası idim bir zamanlar, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
pehlivanın hası idim bir zamanlar, şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
degerli üstad pehlivan oldugunu bilmem fakat şiirlerin çok güzel begeniyle okuyorum bir dörtlük aklima geldi yazdım ;
pehlivanın hasısın dar edersin meydanları önün açik dede can at kim bilir olanları şairligine sözüm yok yazarsın hoş şiirleri döktürürsün kalemden güzel espirileri...................
höşgörünüze sığınarak yazdım saygı ve selamlarımla.
DEK DUR ASLANIM DEK DUR! İŞYERİNDEN YAZARIM ZAMANSIZ YAKALADIN YOKSA MEYDAN DAR SANA KİM SALDI ÜZERİME? YAKALARSAM KIZARIM HİLMİ'Yİ BİLMİYORSAN BİR BİLENE SORSANA
BİR YANDA MÜŞTERİM VAR, ARA SIRA TELEFON MEYDAN GENİŞ OLSAYDI KARAKUCAK BAŞLARDIM NAMIMI BİLMEYEN YOK! ALMAN RUSYA ÇİN JAPON ANTREMAN NİYETİNE DOKUZ KERE TUŞLARDIM
ŞÜPHELENDİM DURDU'DAN ELİ VAR KESİN BUNDA İSTERSE HEP TOPLANSIN PEHLİVANLAR ALAYI HELE BİR AKŞAM OLSUN, O HER ZAMAN FORMUNDA SİZLE GÜREŞMEK BANA, HEM TATİL HEM BALAYI