(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölüm ne ki ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölüm ne ki ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evet kurtuluş olmamalı ölüm...direnmeli hele de dost ellere sahipse kişi...tutunmalı düşmemek için böyle bir yeise...kimbilir sevecektir belkide yaşamı gelecek günlerde...dilerim böyle bir sonu kurtuluş görecek kadar darda kalmaz yürekler...yüreğinize sağlık değerli şairimizin...saygılar...
Ölüm ne ki Kurtuluş mu? Peki Diyelim atamadın Hayata karşı kinini Alacak mısın yürekten Aşktan da üstün dediğin O devasa sevgini kutladım üstad.. emeğine sağlık..
ölümün kararını kendi elleriyle verenler elbette bilinçli yapmıyorlardır
mutlaka akıl başta değildir bir cinnet ânı diyelim ki; yazdıklarınız çok güzel tespitler amao anda bunların hiç biriinin akla geleceğinden emin olamayız değil mi?
Ölüm zaten hayatımızın bir parçası.Bize bahşedilen hayatı kendi ellerimizle sonlandırma lüksünü bize bırakmamış Yüce Yaratan.Güzel yeni bir başlangıç yakalayabilmek için inadına yeniden yaşama sıkı sıkı sarılmak lazım.Zaten ölüm gelirse yapacak bir şey yok.Yeni başlangıçlar açılacak ömrümüzün son sayfasında. Kutluyorum güzel çalışmanızı.Kaleminiz daim olsun.Saygılar.
neneh. tarafından 5/30/2009 6:59:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ölüm ne ki; kurtuluş mu? Peki Bir bencillik yaptın diyelim ki Bir zayıflık yaptın Tükendiğini sandın Hayat mı ölüm mü tercihinde Ölümü aldın
hocam belki kurtuluş değil ama öyle anlar vardırki yaşadığın her gün ölümdür sana..nefes almaya bile zorlanırsın,gülmeye güçün yetmez,sözgeciremediğin yaşamışlığında.yaşadığın her an her saat en az binlerce kere ölürsün...peki hocam ölüm kurtuluş değilde buda yaşammı.. tebrikler hocam sorgulatan ve sorgulayan bir şiir..saygılarımla..
Tezatından başlarsak uyku ölümün küçük bir kardeşi olduğuna göre hakikat penceresinden ölüme bakanlar ve seyre dalanlar acaba ruhlarında hissiyat dünyasında gerçek ölüm deryasına dalabileceklermi ki? Yürekten kutlarım efendim....