(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FİKRİ ZİKRİ KÜFFÂRLA YÂR ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FİKRİ ZİKRİ KÜFFÂRLA YÂR ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gerçek duyun! BEYAZδYİZ ! Hakk´çin şehîd ya gaziyiz Hamdülillah ki razıyız! Bilmeyene çok sert miyiz?
Geç kalınmışlığın affına sığınarak,en samimi duygularla kutluyorum Yüreğine sağlık,başarın daim olsun,kalemin hep hakkı yazsın can kardeşim... Selam ve dualarımla
Biz hep dedik ve başkalarında gördük ben biz müslümanlarındır bütün hata diyorum eğer bizler inandığımız inancımızın gerektiği gibi yaşasaydık sanıyorum bu durumların hiç birisi olmayacaktı dilinize yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun
Satın! Satın toprakları Hâinlere cömert miyiz? İndirin tüm bayrakları Az yıldızsız çok mert miyiz? ********************************** Satamazlar merak etme Boğazlarına takılır Bu vatana tan edenin falına çabuk bakılır...
Yüreğine kalemine sağlık güzel bacım..Rabbim sizlerden razı olsun kalbinizden iman gönlünüzden Vatan sevgisi eksilmesin..Ne güzel yazmışsın ama yazmakla olmuyor..inan birkaç gündür sağlığım bozuldu. Ne olacak bu memleketin hali? nereye gidiyoruz? Allah aşkın bir tek kurşun sıkmadan düşmana teslim olunur mu? Yakışıyor mu bize? AllahCC yar ve yardımcımız olsun.Amin.Sevgi ile kal .
Hakk´çin şehîd ya gaziyiz
Hamdülillah ki razıyız!
Bilmeyene çok sert miyiz?
SORGULAYICI VE ÇOK GÜZELDİ SAYGILAR SELAMLAR DUA İLE...