(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah böylesi insanların zulmünden herkesi uzak tutsun, Hem şeytanın şerrinden, hem de iffetsizlerden korusun, Dünya ve ahret yurdunda bizi melekleriyle desteklesin, Yarattığı güzelliklerin hiçbirinden bizi mahrum etmesin…
Amin, özellikle final cok güzel. Şiir hikaye gibi duruyor ama duygular dizelere güzel aktarılmış. Duyarlı yüreğe saygılar.
Hz. Ebu’d-Derdâ’nın (ra), şöyle dediği rivayet edilmiştir: “Ben Peygamber Efendimiz sallallahu aleyhi ve sellemin şöyle buyurduğunu işittim: “Anne-baba, Cennet’in orta kapısıdır. Artık sen o kapıyı ister zayi et, ister muhafaza et.” (Tirmizî, Birr, 3)
Rabbimiz bizi şöyle ikaz ediyor: “Rabb’in şöyle buyurdu:ALLAH’tan başkasına ibadet etmeyin. Anneye ve babaya güzel muamele edin. Şayet onlardan her ikisi veya birisi yaşlanmış olarak senin yanında bulunursa sakın onlara hizmetten yüksünme, “öff!” bile deme, onları azarlama, onlara tatlı ve gönül alıcı sözler söyle. Şefkatle, tevazu ile onlara kol kanat ger ve şöyle dua et: “Yâ Rabbi, onlar küçüklüğümde nasıl beni ihtimamla yetiştirdilerse, ona mükâfat olarak Sen de onlara merhamet buyur!” (İsrâ Sûresi, 17/23-24)
Allah böylesi insanların zulmünden herkesi uzak tutsun, Hem şeytanın şerrinden, hem de iffetsizlerden korusun...Amin Amin Amin
Allah böylesi insanların zulmünden herkesi uzak tutsun, Hem şeytanın şerrinden, hem de iffetsizlerden korusun, Dünya ve ahret yurdunda bizi melekleriyle desteklesin, Yarattığı güzelliklerin hiçbirinden bizi mahrum etmesin…
AMİN.diyoruz bu dua gibi şiire..Annelik kutsal bir görevdir cenabı ALLAH anneleri şefkat duygusuyla donatmıştır bu şefkat sayesinde annelik özüne oturur hatta birakalım insanları hayvanlarda bile bu duygu vardır annelik bütün canlılar için bir kutsal görevdir ne mutlu bu görevi hakkıyla yapabilenlere... en içten sevgi ve selamlarımla
Allah böylesi insanların zulmünden herkesi uzak tutsun, Hem şeytanın şerrinden, hem de iffetsizlerden korusun, Dünya ve ahret yurdunda bizi melekleriyle desteklesin, Yarattığı güzelliklerin hiçbirinden bizi mahrum etmesin
Hem şeytanın şerrinden, hem de iffetsizlerden korusun,
Dünya ve ahret yurdunda bizi melekleriyle desteklesin,
Yarattığı güzelliklerin hiçbirinden bizi mahrum etmesin…
Amin, özellikle final cok güzel. Şiir hikaye gibi duruyor ama duygular dizelere güzel aktarılmış. Duyarlı yüreğe saygılar.