(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kocakurtsoylum Abi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kocakurtsoylum Abi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
helal olsun vallahi ne sevinç böyle anlatamam Recep hocamla şiir şiirde recep hoca nasılda bayraklaşmış dost kalemini can yüreğini kutlarım şair... sevgiler selamlar...
Adnan’ım resminle tanırım seni Koca kurtsun inan bilirim seni Vallaha canımdan severim seni Selam sana OĞUZSOYLUM -------------------------------------- İki büyük üstadımı da severim. Hoş bir eser olmuş. İki koca şaire saygı ve selamlar.
* * * Gönlünü vermişsin şiir seline Selam sana OĞUZSOYLUM Allah vermiş güzel söz diline Selam sana OĞUZSOYLUM
Bugün de işte Adana’dayım Belli olmaz benim günüm ayım Büyüklerime vardır hep saygım Selam sana OĞUZSOYLUM
Dizersin şiiri sanki tren gibi Ne başı gözükür ne de dibi Daha varmıdır ola senin gibi Selam sana OĞUZSOYLUM
Kendine şair bile demezsin Şiirsiz o gün yemek yemezsin Fesat değilsin zaten bilmezsin Selam sana OĞUZSOYLUM
Hayattan beddua almamışsın Kendini kötülüğe salmamışsın Şiirlerden uzak kalmamışsın Selam sana OĞUZSOYLUM
Karaçoğlan gibi yazıp diziyon Çok gönüllerde hep sen geziyon Kötüyü görünce hayattan beziyon Selam sana OĞUZSOYLUM
Koca yürekli şair sığar mı hiç dizelere? yaz yaz bitmez, kişiliği, hünerleri de, duruşundan belli, bir asalet var her halinde, belli ki yutmuş ab-ı hayat şerbetini, güzel yazar, güzel konuşur, resminde de dağ gibi durur, Oğuzsoylum derse bilki sular durulur, o herkesi anlar, onu anlayan ancak Âlim olur.... Allah sağlık sıhhat versin, bir daha kalp sorunu yaşamasın inşallah, daha nice uzun yıllar şiirler, nasihatlar yazar, gençlere örnek olur dilerim, çok güzeldi Adnan bey, dost yüreğinize sağlık, dostluğunuz baki olsun inşallah, gönülden kutlarım her iki şair arkadaşımız, sevgiyle, sağlıkla, huzurla kalın yaşamda..
Adnan’ım evladıyın yaşındayım Daha ben şiirin en başındayım Ben şair değilim ki farkındayım Selam sana OĞUZSOYLUM
İşte geldim gidiyorum diyorsun Haktan gelecek emir biliyorsun Bu millete hep güzellik diliyorsun Selam sana OĞUZSOYLUM ************* Böylesi dostluklara can kurban. Yürekleri alkışlıyorum,tebriklerimle. Selamlar,sevgiler.