(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zamanımızda bütün kavramlar birbirine karıştı, Vatan deyince aklıma gelenleri ayırt edemiyorum, Birlikte yaşadıklarımın yaptığını onaylayamayınca, Bu durum karşısında ne düşüneceğimi bilemiyorum...
Aslında bütün dünya vatan oldu bizlere neredeyse, Tanımadığım insanların acısı benim canımı yakıyor, Böyle düşündüğümde aklıma Adem’le Havva geliyor, Hepimiz onların çocuklarının çocukları değil miyiz...?
Bu durumda milliyetlerin arasındaki fark tartışılabilir, Bunlar politikaların ortaya çıkardığı kardeş kavgasıdır, Demek oluyor ki bir zenci bile benim öz kardeşimdir, Amerika’daki Kızılderili zaten Orta Asya’dan gitmiştir...
Vatan ya Türkiye’dir yahut Dünya üzerindeki her yer, Hepimiz bu uzayda yüzen bir gezegenin insanlarıyız, Bu kavgaları unutmanın bir yolu bulunabilir mi acaba? Ezelden gelmişiz, yolculuğumuz ebediyete doğruyken... çok güzel anlatmışsınız "İnsan bir yolcudur sabavetten gençliğe,gençlikten ihtiyarlığa,ihtiyarlıktan kabre,kabirdende haşre kadar yolculuğu devam eder.evet ezelden ebede kadar yolculuğumuz devam ediyor...kutlarım kalemi ve de yüreği...saygılarımla...
Kimse bilincinde değil. Allah güceniyor kardeş kavgasından.
Onur BİLGE tarafından 5/27/2009 2:24:56 PM zamanında düzenlenmiştir.