(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZ SENDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZ SENDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Selamı değil de sela'mı derseniz daha anlaşılır olurdu sanırım yoksa ben mi yanlış algılıyor, düşlüyorum ne demek istediğinizi eğer anladığım gibiyse şöyle kurarım sorunuza cümleyi; ölen biriyle ne yaşarsa yaşasın kişi onun ardından hissettiği birçok şey pişmanlık gibi görünen yüz kızarmasıdır, ince bir düşünce yığılır insana ve der şöyle de diyebilir 'sevmedim seni' .. Hoşçakalın..
Hayata gülen gözlerle bakmak beyhude şimdi Sana son sözüm; Bir gün selamı duyarsan ne yaparsın ============================== Sela mı yoksa selam mı bunu bir az çıkaramadım. Sela ölene okunur o olursa Allah rahmet etsin ve yaptıklarından kişi pişmanlık duyar. Selam ise;baş göz üstüne denilmeli. Hoş bir eserdi. Saygı ve selam.
Hayata gülen gözlerle bakmak beyhude şimdi Sana son sözüm; Bir gün selamı duyarsan ne yaparsın? ********************************************** anlamlı dizelerdi.. yüreğinize sağlık... saygılarımla,,
Hayata gülen gözlerle bakmak beyhude şimdi Sana son sözüm; Bir gün selamı duyarsan ne yaparsın? acı dolu bir soru bu kısaca sorulan soruya muhatabı cevap verebilir mi?güzeldi tebrikler selam ve saygılarımla...
yürekten her gelen sözü haykirmadan önce ,,nefesinizi derin alip o ses ne diyor bir dinleyin.. toplayin tüm cicekleri sonrada en güzelini hediye edin olurmu ? :)
umut eden gözler
tebrik ederim