(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bin gece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bin gece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
karamsar değilim çok şükür sağlam ve eminim aldığım kararlarımda pişmanlık kolay kolay duymam ama geçmişin acemi anılarıda yok değil bazende o anıları şimdi canlandırmaktanda zarar gelmez.. diye düşünüyorum...
her yanlızlık eğer ki yalnızlıkta kaybolma derecesinde değil datında bırakılabiliyorsa ne mutlu o insana cünkü her yalnızlıkta insan kendini biraz tartıyorr biraz daha pişiriyor... önündeki zorluklara bir adım daha sağlam basıyor.... sağlıkla sevgiyle kalın....
yanliz kalmak isteriz bazen kendimizi dinleriz icimizden gelen sese kulak vererek bazi hesaplasmalar yapariz cok fazla yanliz kalmak iyide deyil siir cok güzel yüreginize kaleminize saglik saygilarimla.
yalnızlık kavramı okadar genişki bazen dostlarla beraber kalabalık bir ortamda dahi yalnız kalabilirsiniz, bazen ise en ufak bir ses bile hasret kalabilirsiniz allah ikisindende uzak eylesin......
O karanlık gecelerde bende yalnız kalmak isterim her zaman şiirle başbaşa yalnızlıgımı paylaşacak kimse olmadan yosunlu taşların o yosunlanmış içinde bir cevher var şiir cevheri mücevherlerinden birini okudum şuan mavi gözyaşlarım sayfanda deniz oldu yosunlu taşlarda içinde yüzssün durmadan dalsının şiir deryasına aksı durmadan şiirle kal saygılar güzel ruhlu geç şaair
mavi gözyaşları tarafından 5/26/2009 1:40:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
yanliz kalip yüreginle hesaplasmak acilari gözyaslarini yüreginle paylasmak ,,,, her sey iyi güzelde umutlarinizi bir yana atmayin eksilmesin umutlariniz,....yüreginizin sesi susm,asin saygilar,,tbkler,,,
ama ben duygularımla olduğu kadarda resimlerede şiir yazıorum bu şiirimde görmüş olduğunuz resimdeki şekle yazıldı karanlık bir odada tek başına kırgın ve yorgun gördüğüm bedene yazılmış bir şiir...bana gelince kolay gecmeyen sevdalar atlattım artık kolay maglup olmam.... yorumunuz için içten teşekkürler... saygı ile sevgi ile hep mutlu kalınn...