(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR SU DAMLASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR SU DAMLASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba güzel insan kutlarım seni ve şiirini bir su damlasıyla herşeyi anlatmışsın şiirde oas olan vuruculuk sen o yumruğunu vurmuşsun tebrikler sevgiityle kal hep kurduğun düşte bıraktığın gülüşte kal
Yabanıl bir edayla kurak mevsimler iner, gecenin en bilinmez düş/ünüşünde bedenimize, ter/li bir fanila olur içimizden tene dökülüşler. Çığlıklar basar uykumuzu ve kuzgun ağrılar çalar kapımızın mavi açılımlarını. Tebrikler.
Ne vardı o damlacığın yerinde ........................................... Kutlarım arkadaşım eserinizi beğenerek okudum. Tek kelimeyle mükemel olmuş yüreğinize sağlık sevgi ve saygılarımla dostça kalın
.................. YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA AK DUVAKLI UMUTLAR KİRLETİLMEMİŞ SEVDALAR GİBİ BIR DAHA Kİ GELİŞİME KADAR CİCİ BAKIN ONLARA YASEMİNLER ÇABUK SOLARLAR SOLDURMA SEVGİLER........
Ellerin olsa. büyük bir arzu ve zevk dolu isteklerle yazılmış şiirinizde çağrışım güzeldi birazda şehvet katkılı büyük bir istek aşkınız büyük olsun...damlalarınız eksilmesin...sevgilerimle...
su damlası kötü kadere sahiptir hep şiirlerde gözyaşı olur süzülür yanaklardan aşağıya, bu defa yine bir yolculukta ama özlemin farklı coğrafyasında...harikaydı tebrikler güzel kalem..
baki ceylan tarafından 5/29/2009 7:10:06 PM zamanında düzenlenmiştir.