(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
g şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sağ sevgili iri memelerini ak sütünde yüzsün Ankara bilirim utandığını belli etmez bu kent biz genede akalım elele oluk oluk mavi mavi bir cumhuriyet kızının peşinden suçu eğitmese gençliği yürekten alkışlamalı bu cesur yüreği
ağlama sevgili bu memlekete gönlünce at koşturamayacak amerikancı şeriat uşakları...
hep cesaret sevgili çıkar dantelli gömleğini Sivas’ın cıbıllar parkında ve yürü Madımak’a Maraş’a Çorum’a Malatya’ya Hürriyet’e Ankara’ya ve haykır bu memleket kimin ?
üzülme sevgili kaç kere ölebilir İskenderiyeli Hyptıa nasıl unutulabilir...
hadi sevgili bana portakal çiçeklerinin kokusunu getir cumhuriyetimin aydın kadınlarını bana annemi getir sevgili denize bakmaya korkan annemi burası soğuk güneşte yok... Bu memleket ülkenin gerçek sahiplerinindir.Büyük Devlet Adamı Sayın Mustafa Kemal ATATÜRK'ÜN bizlere emanet ettiği yüce Türk Milletinin birer ferdi olarak bizlerindir.Bu memlekette hainler,uşaklar ve Atatürk'ün ifadesi ile Bedhahlar ilelebet yer bulamayacaklardır.Yaşasın Laik Türkiye Cumhuriyeti Devleti...Sevgili dostum harika bir şiir yazmışsın seni alkışlıyorum...tebrikler kalemine ve de yüreğine sağlık...saygılarımla...
tebrikler duyarlı yüreğinize ..... ve yorum olarak "içimizdeki şeytan" şiirimden bir kıta.... ... onlar ayın karanlık yüzü kan emici,vampir gürbüzü parsel,parsel satarken cenneti cehenneme çevirir memleketi. ....
sağ sevgili iri memelerini ak sütünde yüzsün Ankara bilirim utandığını belli etmez bu kent biz genede akalım elele oluk oluk mavi mavi bir cumhuriyet kızının peşinden suçu eğitmese gençliği yürekten alkışlamalı bu cesur yüreği
ağlama sevgili bu memlekete gönlünce at koşturamayacak amerikancı şeriat uşakları...
************************************************** yürekten kutlarım bu şiiri.. mükemmeldi.. kaleminiz daim olsun... saygımla,,
muhteşemdi konu
çok güzel işlenmiş şiir
vefâlı yüreğe bin selam olsun; bakan körler görmezmiş hiç bir şeyi
sevgiyle...şiirlerle kalın şair