Birisini öyle sevmeliyim ki! Gözlerimi açtığımda , Gün onunla başlamalı, Uyandığımda ilk aklıma gelen , O sevgili olmalı, Gün onunla geçmeli, Gün onunla sona ermeli, Onun hayaliyle olmalı , Uykuların en güzeli…
Birisini öyle sevmeliyim ki!! Menfaatsiz,nedensiz, Niçinsiz,çıkarsız olmalı, Onu her düşünüşümde, Kalbim çıldırmşçasına atmalı..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiiriniz güzel.siz güzel ,şiir dostlarınız güzel ama ne yazık ki insanlar menfeatsiz olamıyor herkesin bir cıkarı vardır.Bakın şiir yazıyosunuz sizin şiirlerinizi okumayana ve size yorum yazmayana yorum yapılmıyor.Menfeati olmayan tek varlık yüce Allah'ımız.Sanırım anladınız dostlar.İnşallah herkes güzel düşünceleri oldugu sürece isteklerine kavuşur.Siz o siz değilsiniz, o siz cümlesini genel anlamda örnek vermek için yazdım.Saygılarımla.
AVRUPA ASYA VE BİZLERİN TÜM KAREKTER YAZILARINI İNCELEDİM BU KONUDADA ARAŞTIRMA YAPIYORUM 6 YILDIR BULAMADIM HÜNÜZ YAZDIĞIN ÖZELLİKTE BİRİNİ VAR BELKİDE BELKİ UZAK BİR KELİME YOK İŞTE SADECE HAYIRLISINI DİLEMEK GEREK BENCE BEN AÇIK YÜREKLİ OLANLARA TAKILIRIM BÖYLE HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN DİLERİM BEN RAZIYIM TAKDİR EDİLEN KADERE BÖYLE OLUNCADA MUTLU OLUYORUM GELEN ÇİRKİNDE GÜZELDE OLSA ÇÜNKÜ RAZI OLMUŞUM BİR KERE DÖNEMEM SÖZÜMDEN VEDE ÖZÜMDEN
Birisini öyle sevmeliyim ki! Gözlerimi açtığımda , Gün onunla başlamalı, Uyandığımda ilk aklıma gelen , O sevgili olmalı, Gün onunla geçmeli, Gün onunla sona ermeli, Onun hayaliyle olmalı , Uykuların en güzeli… ============================== yazan kalemini ve yüreğini kutluyorum yürek sesinle meydana getirdiğin O mükemel eserinizi beğenerek okudum Sizide sayfama bekliyorum.
gençlik bir bahar gibidir yaşlılık bir kış gibidir ama öyle bir kışki arkasından bahar gelmez segi ve aşk kutsaldır yüce ALLAHIN bir lütfudur dilerim tüm hayatınız bahar içinde yaşasın bütün güller sizin için açsın mutluluk güneşi sizin için doğsun sevgi içinde kalın saygılar
Birisini öyle sevmeliyim ki! Gözlerimi açtığımda , Gün onunla başlamalı, ====================== Gözleriniz masmavi gökyüzünde gündüz yıldızları görebiliyorsa o zaman biliniz ki, sizin eşsiz yüreğinizin de bir seven yıldızı var. Kaybolmaz ve terketmez o yıldızlar . Mutluluklar sizin olsun Şaire .. Saygılar ...
Birisini öyle sevmeliyim ki, Yüreğim sadece onun için çarpmalı, Söylediğim her şarkı, Onun için olmalı..
Birisini öyle sevmeliyim ki, O her şeyim olmalı, Aşkım, Sevgilim, KOCAM olmalı.. ....................Çok güzel bir şiir olmuş--5 tavsiyem o ki; SİZİ SEVENİ SEVİN Selamlarım efendim
Birisini öyle sevmeliyim ki, Yüreğim sadece onun için çarpmalı, Söylediğim her şarkı, Onun için olmalı..
Birisini öyle sevmeliyim ki, O her şeyim olmalı, Aşkım, Sevgilim, KOCAM olmalı
ISTE SIZIN ARADIGINIZ GRCEK ASK BEN ASIK OLDUM DEMEKLE OLUNMUYOR ARANAN SIZIN ARADIGINIZ ASK KARSINIZA CIKMASI DILEGIYLE...SAYGILARIMLA...ESEN KALINIZ...
şiirin ve dileğin güzel ,tebrikler arkadaşım.umarım o her kimse ve nerelerdeyse fazla bekletmez çıkar gelir bir an önce. saygılarımla arkadaşım.esen kalın.
Birisini öyle sevmeliyim ki, Yüreğim sadece onun için çarpmalı, Söylediğim her şarkı, Onun için olmalı..
Birisini öyle sevmeliyim ki, O her şeyim olmalı, Aşkım, Sevgilim, KOCAM olmalı..
Selam Nil hanım .Canı gönülden mutluluk diliyorum ,İNŞALLAH HAKTAALA öyle birini size de, banada göndersin,tabiki varsa (:() Binde bir mutlu eş görüyorum.geri kalanını görmek dahi istemiyorum.... Sevgilerimi ve seven bir arkadaş kalbi bırakıyorum sayfana..
Birisini öyle sevmeliyim ki, O her şeyim olmalı, Aşkım, Sevgilim, KOCAM olmalı.. ..................................... Her insanın uyuştuğu,anlaşabildiği,sevebildiği bir ruh ikizi mutlaka vardır
Önemli olan ona rastlayabilmek,onunla karşılaşabilmek
Dilerim aradığınız,gönlünüzün ve gözünüzün kabul ettiği SEVDALIYI bulursunuz