(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sen k a. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sen k a. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hani; hep derdin ya bencilsin diye Ben en çok bendeki seni sevdim ! Benim bencilliğim; sencillikten ! Bir sen büyüttüm içimde senden habersiz Sen, çirkinleştikçe o güzelleşti içimde Ve ... İçimdeki senle seviştim ! Seviştikçe içimdeki senle Bencilleştim, Ben oldum !
Evet.. Seni aldattım En çokta kendinle !
Çok güzeldi.. Büyük harf yok mu klavyende ?
Tebrikler.. Sevgimle hep...
hüzünlüşarkım tarafından 5/24/2009 9:04:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
Estağfirullah, kabalık ettimse bağışlayın lütfen . Çok güzeldi şiir kaleminize özgün duru ve duygulu.. Fakat büyük harfle yazmanız şiiri daha da etkin yaptığı gibi, güzel Türkçemize özen ve saygıdır, bilgidir diye düşünüyorum. :))))
hani hep derdinya bencilsin diye ben en çok bendeki seni sevdim. benim bencilliğim ;sencillikten bir sen büyüttüm içimde senden habersiz sen çirkinleştikçe o güzelleşti içimde. ve içimdeki senle seviştim. seviştikçe içimdeki senle bencilleştim, ben oldum...
çok hoş farklı dizeler..
sevgim saygım tebriklerimle değerli şair dost..