(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"defo/l/malı" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"defo/l/malı" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevsen olmuyor,sevmesen hiç olmuyor,gitsen bir türlü,gitmesen bin dert.Hayat bu işte katlanmalı,her rüzgarda devrilmemeli,inişlerle çıkışlarla ayakta durmaya çalışmalı..
haklısınız....hemde cok...kırılan kalplerı onarmak zor... kalp kırmamak ıcınse ıkı kere dusunmelı, empati yapmalı yada dedıgınız gıbı bıseylerden ders almalıyız... bu egoıst alemde .. egoıst ınsanlarla bırlıkteyken bıraz zor olsa gerek...!!
ben sadece dıger şiirler gibi şiirlerinizi okuyorum ve bana yakın olan dızelerınıze nacızane yorumlar yapıyorum..yorumumda kullanmıs oldugum ''empati'' kelımesının acıklamasını yapmıssınız bana..tekrar tesekkurler.. ben şiir okumayı yazmaktan daha cok severım...sızler kadar guzel ve kalıtelı yazamıyor olabılırım belkı... amatörce oluyor ... ama emin olun anlamını bılmediğim hiçbir kelimeyi ne yazarken ne de konuşurken kullanmam.. sayfanızı okumamdan rahatsızlık duydugunuzu hıssedıyorum... bundan boyle bu rahatsızlıgı duymayacaksınız.... EMPATİ: insanın kendisini karşısındakinin yerine koyarak, onun duygu ve düşüncelerini dogru olarak anlamaktır... belki empati yapma sırası size gelmiştir şimdi.......
ya çekip çevirmeli ya öptürüp gitmeli ?!...________________İki seçenek arası uçurum kadar farklı... Bu yüzdendir belki de arada kalmışlık... Tebrikler yürekten var olsun gönlünüz çok güzel dizeler.
günden güne güven duygusu yok oluyor ve hep sorgular/sorgulanır gibi yaşamaya mahkûm ediliyoruz.. mükemmel bir anlatımdı.. kutlarım çalışmanızı.. saygımla,,