Sen; Yalnızlığa "Seni Seviyorum" diye yazdığım tek kişi... Sen yokluğunda acılarla boğuştuğum Sen sevdiğim tek vefasız... Sen benim adam gibi sevdiğim tek insan Sen, sen benim İMKANSIZIMSIN !!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
iMKaNSıZıM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
iMKaNSıZıM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
imkansız aşklar artık hayallerle yaşamak değilmidir anılarda kaybolmak ufacık karelere dalmak ve.... o ufacık karelerden bir dünya yaratmak değil midir....
kısa ve öz anlatımını kutlar kalemine ve yüreğine sağlık derim.... :)
Sen; Yalnızlığa "Seni Seviyorum" diye yazdığım tek kişi... Sen yokluğunda acılarla boğuştuğum Sen sevdiğim tek vefasız... Sen benim adam gibi sevdiğim tek insan Sen, sen benim İMKANSIZIMSIN !!
Kısa bir esere kocaman bir sevgi sığımış harikaydı devamı olsada daha da muhteşem olacağını düşünüyorum tbrkler gönül dostu
Bu şiire kaynak olabilmek lütuf. Geriye kalan sevgibilirlik. Şiir sevginin gücünü, özünü sevimli biçimde dillendiriyor. Ödüle liyakatlı duruşu hatırlatın bir güzel özlü şiir.
RamazanTopoğlu tarafından 5/22/2009 8:23:27 PM zamanında düzenlenmiştir.