(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLMELİMİYİM? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLMELİMİYİM? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşüncem bir bütünlüğün içinde kopukluklarla beraber farklı misyonlar algılatma/malı şair ???
Bu şiircik duygu karmaşasında duyulan bir yazımdır bence... Bu kendi düşümcemdir... Yalnız ne kadar şiir, direk bir yazım olsada incelenmelidir... Öyle insanlara tattırılmalıdır...
Diğer şiirlerinde de buna dikkatini çekmek istiyorum Başarılar...
oktay hocam benim şahıslarla ilgili bir sorunum yok..olamaz da.. şiire yorum yaptım. hem derinlemesine değil.. tekrar yazıyorum üçüncü ölm..."ime kadar sanki son derece profesyonel ondan sonrası son derece acemi gibi.. bu yüzden "duvara çarptım" kelimelerini kullandım.. eleştiriye hazımlı olmak zorundayız.. bu bizim en büyük silah ve en büyük kamçımız olmalı derim..
şimdi olay anlaşıldı...bu yukardaki yorumda ben pek bir alınganlık göremedim...sadece yorum ya da üslûp farklı bir çeşnide...sevgili Burak da bunu bir hakaret gibi algılamış..Murteza bey aslında haklı..yâni soru ekleri olan mı..mi...mu...mü...ve de..da...ekleri mutlaka ayrı yazılmalı...yoksa kötü bir görüntü veriyor okuyana...ancak sevgili Murteza kardeşimiz de o " duvara çarpmış" şeklindeki ifadesine eş anlamda daha yumuşak bir söz yazsaydı şimdi sanırım her iki arkadaşımmız da birbirlerinin şiirinin altına sert yorumlar bırakmazlardı...hadi karşılıklı özür dileyip, barışın...sitede bu türlü dargınlık ve tavırlar bize yakışmaz...teşekkürler...Oktay hocanızın bu ricasını kırmayacağınıza inanıyorum...lütfen... sevgili Burak güzel şiirini kutlarım ayrıca...teşekkürler...sevgi ve saygımla...selamlar...
daha yazacağın ve paylasacağın şiirler var
kendıne ıyı bak