SEVGİ O KADAR BÜYÜKTÜRKİ ANLATILMAZ, ANCAK ONU YAŞAYINCA ANLARSIN. BİLİYORMUSUN SEVGİLİM BEN BUNU SENİNLE YAŞADIM. İSTANBULU’UN O ESKİ EVLERİNİN DENİZİNİN YANINDA. AH İSTANBUL AH SENİN MANEVİ GÜZELLİĞİN YETER. HATIRLIYORUMDA ONU SENİN YANINDA TANIMIŞTIM. İSTANBULUM SEN NE GÜZEL BİR ŞEHİRSİN. EN GÜZEL AŞKLARIN YAŞANDIĞI ŞEHİRSİN SEN İSTANBUL.. NE OLURDUDA BU KADAR GÜZEL OLMASAYDIN. ONU SENİN YANINDA TANIMAZ OLSAYDIM. SENİN O GÜZELLİĞİNİN YANINDA ,ONUN HİÇBİR DEĞERİ, KALMAZKİ BENİM GÖZÜMDE. AHH İSTANBUL AH BENLİĞİMİDE ALDIN GÖTÜRDÜN. SANA OLAN SEVGİM HER GEÇEN GÜN ARTIYOR. DENİZLERİN,ORMANLARIN,HERŞEYİNLE GÜZELSİN. SENİN CADDELERİNDE,SOKAKLARINDA KENDİMİ BULUYORUM. GEZDİKÇE SENİN YALILARININ YANINDA HAFIZAM CANLANIYOR. SENİN HAYVANLARIN,ÇİÇEKLERİN DEĞİŞİK BE İSTANBUL. ADETA HERŞEY SEN KONUYOR İSTANBUL VE YİNE İSTANBUL.. BURAM BURAM TARİH KOKUYORSUN... GEMİLERİNLE,YATLARINLA,KAYIKLARINLA, BOĞAZININ GÜZELLİĞİ ORTAYA CIKIYOR. GEZERKEN YORULMUYORUM SENİN SOKAKLARINDA, ADETA HERBİR YANI KARIŞ KARIŞ GEZESİM GELİYOR. GEZİLECEK YERİN ÇOK TAŞI TOPRAĞI ALTIN OLAN, İSTANBUL CANIM İSTANBUL....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
istanbul.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
istanbul.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
saygılar