herhal böyle olur madem, kör ölünce gözü badem, gaprisinden ne iradem, ne gararım galdı cavır!
hem baygınım, hemi zarhoş, gün garardı, ışıklar loş ağlasam boş, sızlasam boş ahu zarım galdı cavır!
gayrı garışmam işine kahgahana, gülüşüne. seni düşüne düşüne şiir yarım galdı cavır!
ASLAN
not : bu şiiri siteye yazdım deyi, bizim avrat (yengeniz), evdeki gıredi notumu durağandan negatife çevirdiğini söyledi.
notun notu : yengeniz bu şiiri bana mı yazdın deyi sordu. cevap viremedim. sana yazdım desem cavırlık için ceza alacam, yok, başkasına yazdım desem daha vahim olacak. Gararsızım. siz olsanız ne derdiniz evlatlarım?
Ben olsam orda susardım Bir kenara hemen pusardım Bu şiiri cavıra yazdım diye Kapının arkasına asardım...........Adnan ŞAHİN
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
cavır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
cavır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gızım, "cavır" kelimesi, bizim akdeniz ve ege yörelerinde mütemadiyen halk arasında kullanılır ve aslen "gâvur" kelimesinin yöresel ağızla modifiye edilmiş şeklidir...
Ooo tertip, galiba işin inceliklerine ma'tufsun. bu ince ve keskin zeka sende oldukça, gıredi notun kat'iyyen düşmez.. sağol gomutanım, sayfama asacağım. şiiri de gapının arkasına..