(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hiç bir canlıya ve dahi fareye dahi kıyamayan ,seven bir tür olduğum için, hele ki kedilerrr... aklım oynar...eğer hala oralardaysa ve sizin kapınızın öünü seçmişse, lütfen sahiplenin...uğuruyla gelmiştir...doyurduğunuza, su verdiğinize eminim...
olsun...kendi isteği ile gitmiş...siz terketmediniz ya...vardır bir bildiği...hatırım için alın onu..iyi gelecek size...adını da (kız ya da erkek farketmez, )CEYCEY koyun...beni hatırlayın...dualarım sizinle...sevgiler...cg
teşekkür ederim... daha önce de aynı şekilde bırakılan bir kedi oldu ve onu sahiplendim. sonra ne mi oldu? bizi bırakıp kayboldu, hala üzüntüsünü çekiyorum, o nedenle bunu eve almaya cesaretim yok, bakalım gelişmeler nasıl olacak, şimdilik bilemiyorum...
aklım oynar...eğer hala oralardaysa ve sizin kapınızın öünü seçmişse, lütfen sahiplenin...uğuruyla gelmiştir...doyurduğunuza, su verdiğinize eminim...
bunu şiirle dile getirdiğiniz için teşekkürler...
selam ile...aşk daim olsun...cg