(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİLDİM GAYRİ DEFTERİMDEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİLDİM GAYRİ DEFTERİMDEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Arada bakardım sana, Canım dedim yandım cana, Bir selam vermedin bana, Sildim seni defterimden. ------------------------------- Hoş bir eserdi. Anlamlıydı. Mükemmeldi. Saygı ve selamlar.
Gel deyince gelmeyeni, Git deyince gitmeyeni, Bir telefon etmeyeni, Seldim gayri defterimden. silmek veya silinmek çok kötü bir şey hocam..siz ne silen ne de silinenden olun bence..çok anlamlıydı şiiriniz.. tebrikler..sevgi ve selamlar...
Anlamlı ve güzel bir şiir yazdığınız için sizi kutluyorum. Kaleminiz ve yüreğiniz dert görmesin. En derin saygı ve sevgilerimi sunarım. Saygılarımla...
Nice 85. Yıllara… Cumhuriyetimizin 85. Yılı Kutlu Olsun!..
İnsan oğlu öyle bir varlık ki çok çabuk mutlu olup çok çabuk kırılmaktadır. yaradılış özelliğimiz be dostum. yaşam zorlukları malesef çoğu zaman insani değerlerin arasına bir ok gibi saplanan. Kendisine bile yetemeyen insanlar bir başkasına destek olamamanın üzüntüsünü elbette yaşıyor olmalı. tabi yüreğinde birazcık canlı sevgisi varsa.
Sevgiyle kalasın. Harika bir şiir olmuş. Düşündürdü beni.
Eskilerde çulsuz idim, Parasız ve pulsuz idim, Hem perdesiz tülsüz idim, Sildim gayri defterimden.
Oğuzsoylum sildi seni, Ne eskisin nede yeni, Ele gülünç ettin beni, Sildim seni defterimden.
kadir kıymet bilmeyen, silinmesi gereken elbette silinmeli...ki boş yere sayfa işhal etmesin... ahenk, hissediş ve söyleyiş olarak mükemmel bir şiirdi... .kutlarım üstat...selam ve hürmetler...
Birinci kıt'anın sonundaki " Seldim"; Sildim olmalı... gözden kaçıran yorumcu var mı?...
Ustama Selâm ederim.
Kadir Yeter.21.5.2009 TRABZON.