Uzaklarda bir sevgi var dediLer Sevgi nedir biLmiyorum dedim Git gör buL dediLer Sevgi bana cok uzak dedim Sevgi nedir biLmedim Arayipda göremedim BiLsemde görmedim BuLduysamda tadamadim.... SeNGüL/meLike
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzaklarda bir sevgi var dediLer Sevgi nedir biLmiyorum dedim Git gör buL dediLer Sevgi bana cok uzak dedim Sevgi nedir biLmedim Arayipda göremedim BiLsemde görmedim BuLduysamda tadamadim....
Uzaklarda bir sevgi var dediLer Sevgi nedir biLmiyorum dedim Git gör buL dediLer Sevgi bana cok uzak dedim Sevgi nedir biLmedim Arayipda göremedim BiLsemde görmedim BuLduysamda tadamadim....
sevgiyi tatman dileğiyle.... Çok güzel dizelerdi... Yüreğine sağlık...
SEVGI SENIN O GUZEL YUREGINDE BELKIDE HENUZ ERKEN ISALLAH YAKINDA KESFEDERSIN DUALARIMIZ BUTUN INSANLAR ICIN SENUN ICINDE DUACIYIZ KIZIM ALLAH'A EMANET OL NIHAT YURT KANADA
Sevgi dünyanın esas mayası, hem gayesi hem de esaslı esası.... Seven sevdiğine itaat eder derler ya hani...Sevgi treninde sevgi yolcusunun bulunmaması ne de acı.... Akşamın deminliğinde çıkar belki kötülüğün mayası.... Bu şiir sanki içinizdeki küçük bir büyütülmüş çocuğun ve de aksiyon insanı gibi sevgi arayan ya da sevgiyi içinde saklı hazinesinin dışa yansımasını isteyen ve aşka muhtaç olan bir değerin aynaya yansıması sanki.... Ne mutlu sizin gibi açık sözlü ve alçakgönüllü tevazu sahibi olanlara efendim....
Uzaklarda bir sevgi var dediLer
Sevgi nedir biLmiyorum dedim
Git gör buL dediLer
Sevgi bana cok uzak dedim
Sevgi nedir biLmedim
Arayipda göremedim
BiLsemde görmedim
BuLduysamda tadamadim....
Tekerleme gibi hoş ifadeler tebrikler...