(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
zaman içerisinde dünya üç günlüktür deriz hep. Yaşadığımız gün, Yaşanılan gün, Yaşayacağımız gün. Dün geçip gitti, Yarın ne olacak belli değil. O halde hesap vereceğimiz günümüzü yaşamalı ve değerlendirmeliyiz..... Bu günü nasıl yaşamamız gerektiğini yansıtan inanlı yürekten akıp gelen şiirinizi ve yazan yüreğeinizi kutluyorum. Saygılarımla....
Bugün de öğlen oldu, yarına kadar binlerce yıl var, Onlarla buluşacağımız zaman gelmeden acele edelim, Sebebi malum olmasa da içimde garip bir huzur var, Dileriz eksik olmaz, onunla yolumuza devam edelim...
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Yaşadığımız gün,
Yaşanılan gün,
Yaşayacağımız gün.
Dün geçip gitti,
Yarın ne olacak belli değil.
O halde hesap vereceğimiz günümüzü yaşamalı ve değerlendirmeliyiz..... Bu günü nasıl yaşamamız gerektiğini yansıtan inanlı yürekten akıp gelen şiirinizi ve yazan yüreğeinizi kutluyorum.
Saygılarımla....