(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUDÜS LAL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUDÜS LAL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kudüs sözü bile insanın içini ürpertiyor.... Kudüs'ün mahkum olması müslümanım diyenin arına gidiyor. Teşekkürler şairim .Harika bir anlatım ve güzel bir şiir.Tebrikler
Birkaç defa üst üste başarıya ulaştığınızda, göze batacaksınız ve sizi baltalamaya çalışanlar olacaktır. O zaman sakın yılmayın! Yolunuza öncekinden daha büyük bir azimle devam edin! O kadar iyi yapmaya çalışın ki işinizi, birileri engellemek için ellerinden geleni yapmaktan geri kalmasalar, başarının görünmemesi için onu yok göstermeye çalışsalar da aldırmayın! Belki artık gündemde olamayacaksınız ama gönüllerde olacaksınız! İşinde ustalaşmaya çalışın!. Araştırın, öğrenin ve yenilikler getirme yollarını arayın! Yolculuğunuza yılmadan, bıkmadan, usanmadan devam edin! Daha iyisini yapmaya, daha daha iyisini, en iyisini...
Kudüs'ün mahkum olması müslümanım diyenin arına gidiyor.
Teşekkürler şairim .Harika bir anlatım ve güzel bir şiir.Tebrikler