Bade sundu bir güzel, meşk doldurdu gecemi, Aşk dergâhına girdim, dil bilmeze eş oldum. Muştu saldım sevdama, ararken ben ecemi, Yeşil bakışlar gördüm, kül iken ateş oldum.
Yaktım sensiz zamanı, ser de kurşuni duman, Hasret tattım an-be-an, derdime oldu derman, Susmayan segâhımda, rüzgâr olsa da ferman, Yâre gönlümü verdim, yel biçer serkeş oldum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
._ YAKTIM SENSİZ ZAMANI _. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
._ YAKTIM SENSİZ ZAMANI _. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bade sundu bir güzel, meşk doldurdu gecemi, Aşk dergâhına girdim, dil bilmeze eş oldum. Muştu saldım sevdama, ararken ben ecemi, Yeşil bakışlar gördüm, kül iken ateş oldum.
şiirdeki mısraların duygu ve düşünceyi ifade ederken, anlam yüklü olması ve en etkili biçimde bu duygu ve düşünceyi ifade edebilecek donanıma sahip olması gerekir. Elbette bu da: Duygu ve bilgi yoğunluğunun, kültür birikimi ve doğuştan gelen edebi bir yetenek ile uyumlu ve ahenkli birlikteliğini gerektirir.
Bütün bunlar göz önünde bulundurulduğunda: Sizin bu şiirinizin tamamına hakimiyetinizi ve şiire ustalıkla yön verişinizi kutlarım.
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Erzurum’dan sayfanıza başarılarınızın devamı dileği ile sevgi ve saygılarımı getirdim. Lütfen kabul buyurunuz.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun
Bu içten dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Aşk dergâhına girdim, dil bilmeze eş oldum.
Muştu saldım sevdama, ararken ben ecemi,
Yeşil bakışlar gördüm, kül iken ateş oldum.
YÜREKTEN TEBRİKLER..SELAMLAR