(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........ANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........ANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Siz… Yaşamın güneşi Emeğinde Erkeğinde cesur eşi İşte o sizsiniz…
============================ ANA Gİbi yar olmaz.En zor durumlarda yanımızda o vardır. Değerli Şaire Dost, İçten ve anlam düzeyi yüksek bir şiirdi . Tebrikler Saygılar
Değerli Şair, Sizin ve tüm annelerin "Anneler Günü" kutlu olsun! Şiirinizin bütününü belleğime alıyorum. Paylaşımınız için teşekkür ederim. Saygım, sevgimle.
Erdoğan Bakar tarafından 5/15/2009 2:15:54 AM zamanında düzenlenmiştir.
Siz… Yaşamın güneşi Emeğinde Erkeğinde cesur eşi İşte o sizsiniz…
Adınız ANA Her derde deva Sevgiye atılan kulaçsınız Yüreklere ilaç Öpülesi ellerinizle Başımıza taçsınız
İnsan gözünün dünyada görebildiği tek melek olan ANNE konulu şiir için teşekkürlerimi sunuyorum, lütfen kabul buyurunuz.
Konu kutsal olduğu için Annelere şiir yazarken duygu fırtınasına yakalanmamak elbette mümkün değildir. Bu yoğun his tufanı içinde sayısız şiirler yazıldı ve dünya durdukça yazılmaya devam edecektir. Ancak hepimizin ortak bir görüş etrafında bütünleştiren bir gerçek vardır: O da şudur: Ne bizden öncekiler, ne biz ne de bizden sonrakiler: O KUSURSUZ MELEĞİ EKSİKSİZ ANLATABİLECEK BİR ŞİİRİ YAZAMADILAR, YAZAMIYORUZ... YAZAMAYACAKLAR!... Bu gerçeği hepimiz biliyoruz. Bu gerçeği bile bile, bu kutsal konu için eline kalem alan her kardeşimi tebrik ediyor sonsuz başarılar dileklerim ile o kalemi elinize almanızı ve bu şiirin yazılmasını sağlayan annenizin (inşallah şu an hayatta ise)mübarek ellerinden sevgi ve saygı ile öpüyorum.
Şiirdeki ustalığınızı Erzurum 'dan selamlıyorum..
Şiir ve hayat yolunuzun açık ve engelsiz olmasını diliyorum.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim ve yorumlayan nefesin her demde can olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
* * * Siz… Yüzü mah Gözleri aydın Gözleri sabah Kokusu ekmek Kokusu aş Dokusu has ipekten kumaş Yedi renk gökkuşağı Sevgi ocağı ANA kucağısınız
Siz… Yaşamın güneşi Emeğinde Erkeğinde cesur eşi İşte o sizsiniz…
Adınız ANA Her derde deva Sevgiye atılan kulaçsınız Yüreklere ilaç Öpülesi ellerinizle Başımıza taçsınız
Siz… Meyvesi insan olan tek ağaçsınız En hesapsız En gerçek Aşksınız…
Kutlarım çok güzeldi, yüreğine sağlık canım, ana en çıkarsız düşlerin otağı, hayat onda başlar onla devam eder gider.. gönülden kutlarım perwinciğim, sevgiyle sağlıkla kal canım
Şiir ve dostluk adına sevgiler, saygılarımla * * *
Siz… Meyvesi insan olan tek ağaçsınız En hesapsız En gerçek Aşksınız… -------------- ANAYSAN ANLARSIN BU DUYGU DOLU MISRALARI ANLARSIN . ÇOOOK GÜZEL ELLERİNE SEVGİ DOLU YÜREĞİNE SAĞLIK ANNELER DÜNYADA KARŞILIKSIZ VEREN SEVEN EN DEĞERLİ VARLIKLARDIR .KUTLUYORUM.
Siz… Yüzü mah Gözleri aydın Gözleri sabah Kokusu ekmek Kokusu aş Dokusu has ipekten kumaş Yedi renk gökkuşağı Sevgi ocağı ANA kucağısınız
Siz… Yaşamın güneşi Emeğinde Erkeğinde cesur eşi İşte o sizsiniz…
Adınız ANA Her derde deva Sevgiye atılan kulaçsınız Yüreklere ilaç Öpülesi ellerinizle Başımıza taçsınız
Siz… Meyvesi insan olan tek ağaçsınız En hesapsız En gerçek Aşksınız…
^^^^^^^^^^^^^^^^^ bölmeden,dokunmadan,ekleme yapmadan yürekten sevdim,selamladım ve kutladım... meyvesi insan olan tek ağacı sulayalım,besleyelim,sevelim... o yeryüzündeki en kutsal ağaçtır... şiir,umut ve sevgiyle...
Adınız ANA Her derde deva Sevgiye atılan kulaçsınız Yüreklere ilaç Öpülesi ellerinizle Başımıza taçsınız
Siz… Meyvesi insan olan tek ağaçsınız En hesapsız En gerçek Aşksınız… ..............
Sarmal hoşluğun samimi derinlikte Güzellik yaylasında anne fısıltılarında salınımıydı....
Ve...... Karşılıksız sevmenin Ve canından can vermenin canlarının, Karşılıksız vermenin odağı güzel insanların, Yüreklerinin yansıdığı şefkat kitabı yüzlerinin, Hep saran evrenin sıcaklık kaynağı kollarının, Uzantısı olan en güzel ellerini en içten dileklerimle Anneler gününüzü kutlarım.
Merhamet, sabır, şefkat, hoşgörü, anlayış, yardımlaşma gibi erdemler insan olmanın gereğidir. Ancak kadınlar yaratılıştan bu kabiliyetleri daha çok ortaya koyacak şekilde var edilmişlerdir. Çünkü her kadın anne adayıdır. Kalbinde yeni nesillere hayat verme isteği ile doğar.
Anneler bir insanın dünyaya gelişinde yaşamının sonuna kadar evladına kol-kanat germesini sağlayacak kadar güçlü ve yüce bir varlıktır. Anneler sadece bir gün değil, yılın her günü, hatta ömür boyu sevgi, saygı ve yüksek değer verilmeye layık en kıymetli varlıklardır.
Siz… Meyvesi insan olan tek ağaçsınız En hesapsız En gerçek Aşksınız… Çok güzel dizelerdi anlamlı içten duygulu bende kutlarım anneler gününüzü,sevgilerimle...
KOCAMAN KOCAMAN YAZACAM Kİ ANLAŞILSIN SÖYLEMEK İSTEDİKLERİMİN NE KADAR BÜYÜK OLDUĞU... SENİ ÇOOOOKK SEVİYORUM ANNEM. HERŞEYDEN ÇOOOOOK... HERKESDEN ÇOOOOK... DÜŞÜNKİ OLMASAN NEFES BİLE ALMAKTA ZORLANIYORUM... BENDE ANNEYİM AMA HALA YANIMDA HEP SENİ ARIYORUM... BELKİDE TEK SENDEN KUVVET ALIYORUM...
İYİ OLMAK VE ÇOOOOK UZUN YAŞAMAK ZORUNDASIN. BUNA MECBURSUN ANNECĞİM...
ANNELER KUTLU OLSUN...
ANA YARISI O BİRİCİK HÜLYA TEYZEMİN ANNELER GÜNÜNÜ KUTLUYOR DOYA DOYA ÖPÜYORUM. SİZ İKİ GÜZEL, TATLI VE MÜKEMMEL KADIN!!! SİZİ SEVİYORUM.
bende seni çok seviyorum bebeğim,canımsın......... iyi ki kızımsın............ seninde anneler günün kutlu olsun........ sevgiler bizimle olsun ki........... çok sevelim .........
BU MUHTEŞEM ŞİİRİ YAZAN GÖNLE SELAM GÖNDERİYORUM. HANIMEFENDİ SİZİN ŞAHSINIZDA TÜM ANNELERİN GÜNÜNÜ KUTLUYOR,YAŞLARI NE OLURSA OLSUN ELLERİNDEN ÖPÜYORUM. MYSTAFA EROL
Siz… Yüzü mah Gözleri aydın Gözleri sabah Kokusu ekmek Kokusu aş Dokusu has ipekten kumaş Yedi renk gökkuşağı Sevgi ocağı ANA kucağısınız
Siz… Yaşamın güneşi Emeğinde Erkeğinde cesur eşi İşte o sizsiniz…
Adınız ANA Her derde deva Sevgiye atılan kulaçsınız Yüreklere ilaç Öpülesi ellerinizle Başımıza taçsınız
Siz… Meyvesi insan olan tek ağaçsınız En hesapsız En gerçek Aşksınız…
Can arkadaşım benim annem olmadı dedin ve beni üzdün ama annelik duygularını öylesine güzel işlemişsin ki olsaydı da emin senin gibi olurdu heralde ve yine eminim sen Annelerin en mükemmelisin kutluyorum bu içten dizelerini yürek sesine ve kalemine teşekkürler... Senin de anneler günün kutlu olsun canım sevgilerimle...
Serap Sönmez tarafından 5/10/2009 12:19:24 AM zamanında düzenlenmiştir.
ağlarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar,ana gibi yar bağdat gibi diyar bulunmaz,ana kelimesi yürekten içten çıkan bir cümledir,analar başımızın tacıdır,gönlümüzün ilacıdır,güzel bir şiir,biz onların hakkını ödeyemeyiz,kalemin daim olsun
ama bende geç kaldım sayfanıza üzgünüm yinde geldiğim için çok sevindim harika şiirleriniz var zamanla hepsini okuyacağım yüreğinize saygılar ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN ....... ANNELERİMİZE SAYGILAR SUNARIM kelamınız kaleminiz hiç tükenmesin sevgiler izmir güzelbahçeden
refikaertekin tarafından 5/9/2009 11:55:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Özel bir günde özel bir şiir okumak ve anne yüreğim ile o dizlerin içinde kaybolup gitmek bir başak güzeldi sevgili şairim.
Dizeleriniz aracılığı ile tüm annelerin ve anne adaylarının anneleri gününü en içten dileklerim ile kutluyor ve tüm annelerin elerinden sevgi ile öpüyorum.
Siz… Meyvesi insan olan tek ağaçsınız En hesapsız En gerçek Aşksınız… ... karşılıksız seven tek dostlarımız annelerimiz çocuk yürekli melekler gününüz kutlu olsun...
Kaleminize sağlık perwin hanımefendi çok gusel bir şiir :) imgeleriniz çokça olsun muhabbetle.... Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun inşaallah! sevgiler yüreğinize ....
Siz… Yüzü mah Gözleri aydın Gözleri sabah Kokusu ekmek Kokusu aş Dokusu has ipekten kumaş Yedi renk gökkuşağı Sevgi ocağı ANA kucağısınız
Siz… Yaşamın güneşi Emeğinde Erkeğinde cesur eşi İşte o sizsiniz…
Adınız ANA Her derde deva Sevgiye atılan kulaçsınız Yüreklere ilaç Öpülesi ellerinizle Başımıza taçsınız
Siz… Meyvesi insan olan tek ağaçsınız En hesapsız En gerçek Aşksınız…
Mükemmel duygulandım arkadasım. Güzel yüregıne saglık. Anlamnlı bir hediye anne yüreğime. Bende senin anneler gününü kutlar saglıklı mutlu nice anneler günleri dilerim. Sevgiyle dua ile.