(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sensizliklerde , Senin gibi seven yürekler yok, O kadar zormuş ki hayat, Tükendim , Sahte sevgilerden ANNE, Sıcak ellerin,şefkatin yok, Sensiz başaramıyorum ısınmayı, Üşüyorum ANNECİĞİM,
sevgilerin odaklandığı annelik duygusunda varolmak ne hoştur..! şiirlerde şairlerde şairelerde ve güzelliklerde..! sevgilerimle
Anne seven yüreğinizin içtenliği kadar saf, güzelliği kadar da güzel bir şiirdi. Kaleme yön veren duygularınız hiç bitmesin, dilerim yarınlara hep mutlu çıkarsınız. Bilal Esen.
ahhh annecigim varligin bana ödül yoklugun bana ölüm ,,,,, siirinizi gec okumanin özrüyle cikiyorum sayfanizdan hüzün dolu ama mukemmel bir calisma kutluyorum saygilar,,
Hep üşüdüm senin olmadığın zamanlarda, Elimi tutsaydı ellerin, Sıcaklığını hissetseydim, Yanımda olsaydın, Hiç üşümeseydim.. Yokluğun üşütüyor beni, Bak bu gece yıldızlarda üşüdü benim gibi, Sırayla kaydılar yerlerinden, Isıtacak kimseleri yoktu benim gibi, Yalnızdı yürekleri, Ahh ANNECİĞİM, Kimlere güvendinde, Bıraktın gittin beni bu zemherilerde, Acımadınmı kızına ANNECİĞİM? Sensizliklerde , Senin gibi seven yürekler yok, O kadar zormuş ki hayat, Tükendim , Sahte sevgilerden ANNE, Sıcak ellerin,şefkatin yok, Sensiz başaramıyorum ısınmayı, Üşüyorum ANNECİĞİM, Sensizliklerde, Seni çok özlüyorum, Özlüyorum, Duyuyormusun sesimi, Dualarım seninle anneciğim seninle….
İnsan gözünün dünyada görebildiği tek melek olan ANNE konulu şiir için teşekkürlerimi sunuyorum, lütfen kabul buyurunuz.
Konu kutsal olduğu için Annelere şiir yazarken duygu fırtınasına yakalanmamak elbette mümkün değildir. Bu yoğun his tufanı içinde sayısız şiirler yazıldı ve dünya durdukça yazılmaya devam edecektir. Ancak hepimizin ortak bir görüş etrafında bütünleştiren bir gerçek vardır: O da şudur: Ne bizden öncekiler, ne biz ne de bizden sonrakiler: O KUSURSUZ MELEĞİ EKSİKSİZ ANLATABİLECEK BİR ŞİİRİ YAZAMADILAR, YAZAMIYORUZ... YAZAMAYACAKLAR!... Bu gerçeği hepimiz biliyoruz. Bu gerçeği bile bile, bu kutsal konu için eline kalem alan her kardeşimi tebrik ediyor sonsuz başarılar dileklerim ile o kalemi elinize almanızı ve bu şiirin yazılmasını sağlayan annenizin (inşallah şu an hayatta ise)mübarek ellerinden sevgi ve saygı ile öpüyorum.
Şiirdeki ustalığınızı Erzurum 'dan selamlıyorum..
Şiir ve hayat yolunuzun açık ve engelsiz olmasını diliyorum.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Yokluğun üşütüyor beni, Bak bu gece yıldızlarda üşüdü benim gibi, Sırayla kaydılar yerlerinden, Isıtacak kimseleri yoktu benim gibi, --------------------------------------------------
...A N N E C İ Ğ İ M......
"AH ANNECİĞİM, KİMLERE GÜVENDİNDE, BIRAKTIN BENİ BU ZEMHERİLERDE..." KİMLERE ANNE !... DONDU RUHUM, DONDU ÜŞÜYE ÜŞÜYE ! KİMİLERİNİN ISSIZ EVRENİYLE, KİMİLERİNİN SUSUZ YÜREĞİYLE... KİMİLERİNİNDE, ÖDÜNÇ SEVGİLERİYLE... YALNIZLIĞIM ÇOĞALDI GİTTİKÇE SENİ ÖZLEYE ÖZLEYE !... SEN YETİYORDUN BANA, BİR TEK O MİNİK YÜREGİNLE !... YETİYORDUN BANA ANNE ; SICAKLIK SEN DE, GERÇEK SEVGİ SEN DE DONMUYORDUM HİÇ ANNE DOĞRUYU SÖYLEMEK GEREKİRSE DONMUYORDUM HEM BEN, SENİN ÜŞÜMENLE BİLE !..... ISINIYORDUM İNADINA ISINAYORDUM KAR YAĞARKEN DIŞARIDA !... " DUYUYORMUSUN SESİMİ, DUALARIM SENİNLE ANNECİĞİM SENİNLE... " ISIT BENİ DÜŞLERİNLE ISIT BENİ YİNE MASAL GİBİ YÜREĞİNLE ISIT BENİ ANNE !.. ----------------------------------------- A N N E !... NE SİHİRLİ BİR KELİME ! ISINIYORSUN NEDENSE ? HİÇ BİR ŞEY DEMESENDE SADECE, VE ANNE DESENDE... ISINIYORSUN İŞTE ! İŞSTERSEN BİR DENE ? GÖRECEKSİN BAK SEN DE ? TERLEYE,TERLEYE !..... -------------------------------------- TEBRİKLER !... NE GÜZELDİ ! NE GÜZEL !... ANNELİ KELİMELER !.. ÜŞÜMESİN YÜREKLER !.....
Hep üşüdüm senin olmadığın zamanlarda, Elimi tutsaydı ellerin, Sıcaklığını hissetseydim, Yanımda olsaydın, Hiç üşümeseydim.. Yokluğun üşütüyor beni, Bak bu gece yıldızlarda üşüdü benim gibi, Sırayla kaydılar yerlerinden, Isıtacak kimseleri yoktu benim gibi,
COK GÜZEL BIR SERBEST CALISMA ANNE ICIN YAZILMIS SÖZLER KUTLARIM SIZI SAYGILARIMLA...ESEN KALIN...
DEĞERLİ ŞİİR DOSTLARIM BU ŞİİRİMİN ŞABLONLU VE MÜZİKLİ ŞEKLİNİ AŞAĞIDA LİNKİNİ VERDİĞİM SİTEMDE GÖREBİLİRSİNİZ.HEPİNİZE BU GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.. http://nilankazbuzcom.azbuz.com/blog/yazi/oku/5000000010764817/ANNECIGIM
anneleri anlatmaya ne kelimelerin gücü yeter ne hissedilenler yüklenebilir satırlara. annelerin yerini kim doldurabilirki. bu samimi ve çok güzel duygular için şaireye saygılar sunuyorum,
O kadar zormuş ki hayat, Tükendim , Sahte sevgilerden ANNE, Sıcak ellerin,şefkatin yok, Sensiz başaramıyorum ısınmayı, Üşüyorum ANNECİĞİM, Sensizliklerde, Seni çok özlüyorum, Özlüyorum, Duyuyormusun sesimi, Dualarım seninle anneciğim seninle….
(CANIM ANNEMİN ANISINA)
N.HAKVERDİ(NİLTÜRK)
aneler için ne yazılsa az gelir...çok etkilendim değerli hocam...bu duyarlı tavrınızı ve anne şiirinizi kutlarım..Allah rahmet eylesin..mekânı cennet olsun inşallah...saygımla...
Teselli kar etmez kimse anne yerini dolduramaz.güzeller güzeli İNŞALLAH rüyalarına gelir de buluşursunuz. çok duygulandım,şiirini okurken tatlım bir çocuğun çaresizliği geldi gözümün önüne, Sevgiile kucaklıyorum. ALLAH'a emanet ol bitanem. .
Dudaklarım büküldü:! Anne..Annelik..Nasıl yüce bir makamı tahsis ediyor yaradan ömre, ah bir bilinse ne cevherli köşkün mumları yakılıyor. Arşa giden yolun başında neleri temizlenmiyor günahkar bedenlerin, kalplerin..Ne zifiri kalıyor ömrün ne alacalısı karanlığın..Hani öznesi yok tek mukabil yürek..Anne..Sevdasına can feda..
"Senin gibi seven yürekler yok, O kadar zormuş ki hayat, Tükendim , Sahte sevgilerden ANNE, Sıcak ellerin,şefkatin yok,"
(Ne eşi ne benzeri ne teselli verebilecek cinsleri yok! Yok ki..O başka bambaşka bir rüya insanın dünyasında..Sevgilerin ve sevgisizliklerin olumluları ve tüm olumsuzları hiç ama hiç ..Hiç ama hiç..Hiç biri veremez asla onun - onunkinin verdiğini..Hayır, sevip okşamasın, öpüp koklamasın isterse bir ömür dokunmasın..Gözleri, sadece gözleri bir nebze baksın, bir saniye aksın içine, insanın dünyasını sığdıracak ebat tipi yoktur..Nasıl da tutuşturdu yüreğimi, kıvılcımları gözlerimden okunuyor şimdi..Anneler günü..Yaklaşıyor diye tüm cümlelerden uzağım, buraya da tevafuken düştüm bilseydim gelmezdim bu şiire davet olmazdım..Ömrü kanıyor ruhumun insanlığımın burasında..Ama pişmanlığın faydası yoktur ya yine kocaman bir hülyaya daldım..Annesini özlemiş tertemiz yüreğin döktüğü cümleleri..Dili emeği bunu sÖylüyor yine de..Yokluğu canımı acıtsa da özleme aşıktır ruhum..Özlem var diye yaşıyorum belki de...Teşekkür ederim...)
Ben teşekkür ederim..Sahipsiz kalan bu yanımın az da olsa üstüne varabilmeme vesile olan şiiriniz için..Çok korkağım ben aslında bu durumlarda..Kaçarım ama şiir etmedi..Yapmadı..Bıraktırmadı...
Senin gibi seven yürekler yok,
O kadar zormuş ki hayat,
Tükendim ,
Sahte sevgilerden ANNE,
Sıcak ellerin,şefkatin yok,
Sensiz başaramıyorum ısınmayı,
Üşüyorum ANNECİĞİM,
sevgilerin odaklandığı annelik duygusunda varolmak ne hoştur..!
şiirlerde şairlerde şairelerde ve güzelliklerde..!
sevgilerimle