(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KENDİME ŞAİR DİYEMEM -4 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KENDİME ŞAİR DİYEMEM -4 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok geç okudum kıymetli dost. Özür dilerim. Hiç de hak etmediğim övgüde bulunmuşsunuz. Güzel baktığınız için güzel görmüşsünüz. TEŞEKKÜR ediyorum. Bu vesile ile selamlarımı gönderiyorum.
SOLMAZ’a Sıdk ile baktım, Sanma gönülden ıraktım, Sayfana TEKİN bıraktım, Kendime şair diyemem --------------------------------- Sağ ol üstadım. Yolum Şehid olan Bingöl eski belediye başkanı Hikmet Tekin'in (Ülkü) yoludur. Anlamlı şiirinle Solmaz gardaşına değer verdiğin için Allah da sana değer versin. Saygı ve selam.
Çetin KABAK yorum yapar, Sanmam para pula tapar, Sancağı bayrağı öper, Kendime şair diyemem
SOLMAZ’a Sıdk ile baktım, Sanma gönülden ıraktım, Sayfana TEKİN bıraktım, Kendime şair diyemem ...............................Şiir güzel olmuş Kutlarım efendim
Dursun hocam değerli bir hocamızdır hem sesiyle hem kalemiyle güçlü bir kişiliktir diğer dostlarda öyle orda biri var ki Şahin kardeşim yazıyor kalemi gerçekten ne yazıyor ama
DEĞERLİ GÖNÜLDAŞIM BU ACİZİ BİLE ŞİİRİNE KONU EDEBİLEN YÜREĞE BEN ŞAİR DEMEMDE NE DERİM, OZANIM YÜREĞİN VAROLSUN,KALEMİN DAİM OLSUN.SELAM VE DUALARIMLA...
Hayatı gerçeğe bağlamak için, Gözlere mil çekip dağlamak için, Aylarca, yıllarca ağlamak için, Kal diyorlar lâkin kalamam gardaş. kutluyorum yazan kalemi saygılarımı bıraktım sayfanıza
Harika şiirlerin sahibine şair denir efendim.Dursun ELMAS beyede övgüler yağdırmanız sizin ne kadar zarif ve dostane insan olduğunuzu gösteriyor.Güzel şiirinizi kutluyorum.Selam ve saygılarımla Mahperi KOÇ
Dursun ELMAS tam bir hoca, İnşallah gitmiştir hac’a, Yazar duru hece hece, Kendime şair diyemem.
DİVANE durmuş divana, Yurt aşkıyla yana yana, Zeten doğuştan divane, Kendime şair diyemem.
ŞAHİN’im Olamaz turaç, Ne verimsiz nede kıraç, Şiirleri ruha ilaç, Kendime şair diyemem.
KILIÇARSLAN büyük üstad, Her okumamayrı bir tad, Uzanmasın ona bir yad, Kendime şair diyemem.
Çetin KABAK yorum yapar, Sanmam para pula tapar, Sancağı bayrağı öper, Kendime şair diyemem
SOLMAZ’a Sıdk ile baktım, Sanma gönülden ıraktım, Sayfana TEKİN bıraktım, Kendime şair diyemem
Üstadım Mükemmel bir şiir dizisi. Tek kelimeyle harika. Beni de diğer dostlarınızın arsında görmeniz, onure etmenizde de beni oldukça ve de ziyadesiyle bahtiyar etti. Üstadım derken gerçekten üstadım olarak gördüğüm için diyorum size. Mükemmel bir şairsiniz. Tekrar kutluyorum sizi ve şiirlerinizi. Üstadım Yüreğinize sağlık. Saygı ve hürmetlerimle.
Şahin Hanelçi tarafından 5/7/2009 6:37:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
Özür dilerim.
Hiç de hak etmediğim övgüde bulunmuşsunuz.
Güzel baktığınız için güzel görmüşsünüz.
TEŞEKKÜR ediyorum. Bu vesile ile selamlarımı gönderiyorum.