(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEYAZA ÇALAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEYAZA ÇALAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir hoşçakal bile demeden geçip gidiyor güneş mevsimi... ve ellerini ovuşturuyor son bahar rüzgarlar gönderiyor uçuruyor yaprakları...
beyaz bembeyaz bir mevsimle, temizlemek için kalıntıları bekliyorum... yeşereceğim...
beyaza çalanları bile verdim beyazı çalanlara ......... ............ ..........
Güneş Şehri'nin devamı niteliğindeydi.
Ve mevsim gidişinin gidişatsız giriftliği… Mevsimlerin şahı "Güneş Mevsimi"nin ah edip inlediği, Beyaz mevsimin ak sükûtunun duyguları buzulları mekân edip sürgünlediği, insan yüzünün melek ışıltısı gülümsemesinin labirentlerde sağırlığa el edip bıçak sırtı hangemede süzülmüşlüğü… Soluksuzluk boğulmuşluğunun yaşam ötesini hedef edip halsizleşmişliğinin sergilenişiydi...
Duygular harmanını sedef inceliğinde sergileyen yüreğe selam, saygı ve tebrik…
Resimde ayrı bir hoşluktu. Onu da ayrıca tebrik ediyorum. Resimle şiir daha coşkulu ve güzellikli olmuş.
S. Edip tarafından 5/4/2009 12:38:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
S. Edip tarafından 5/4/2009 12:39:58 PM zamanında düzenlenmiştir.