(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
o şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İmrenince kâinat gönlümdeki saraya Merak etti duyanlar bu sevdalı kadını Nazar edip kem gözler bahtıma doğan aya Kırdılar kalemimi yazamadım adını
Taşındı gözyaşımız nehirlerle ummana, Yıldızlarla yazıldı ismimiz asumana, Kalbi kırağı vurup söz düşünce fermana, İnledi dağlar taşlar duydukça feryâdını.
Ne tamamen vazgeçtin ne de elimden tuttun, Ne hatırda yaşattın ne de tümden unuttun, Sen ömrüme manayı çiseleyen buluttun, Yağdıkça yüreğime silemedim yâdını.
Ruhum şahikalarda açan asi çiçekti, Gönlüm senin çileni hep rıza ile çekti, Beni vazgeçirmeyen o devasa yürekti, Hiçbir kul dolduramaz bu aşkın miâdını.
Kınalı Yapıncak’tım, bazen de bir ALMILA ! Güldeste oldum bazen ya da gurbette sıla, Bazen de K/argülü’ydüm restimi çekip kula, Mevlaya ısmarladım, sevdamın murâdını.
*********************************************************************** Gerçek sevmek herkesten çok değil, kendinden çok sevmektir Bir ay, bir yıl, beş yıl... Beklenen beklemeye değiyorsa elbet beklenir.
KargülüALMILA tarafından 5/2/2009 4:58:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
ama beklenmeye değmiyorsa kişi zaten beklenmez değil mi? beklenmeye değmediği kanaati de herkese göre farklılık gösterir. ( umarım sizinle aynı fikirde olmamam sizi kırmıyordur) bu arada sizin şiiriniz çok hoşuma gitti.
Merak etti duyanlar bu sevdalı kadını
Nazar edip kem gözler bahtıma doğan aya
Kırdılar kalemimi yazamadım adını
Taşındı gözyaşımız nehirlerle ummana,
Yıldızlarla yazıldı ismimiz asumana,
Kalbi kırağı vurup söz düşünce fermana,
İnledi dağlar taşlar duydukça feryâdını.
Ne tamamen vazgeçtin ne de elimden tuttun,
Ne hatırda yaşattın ne de tümden unuttun,
Sen ömrüme manayı çiseleyen buluttun,
Yağdıkça yüreğime silemedim yâdını.
Ruhum şahikalarda açan asi çiçekti,
Gönlüm senin çileni hep rıza ile çekti,
Beni vazgeçirmeyen o devasa yürekti,
Hiçbir kul dolduramaz bu aşkın miâdını.
Kınalı Yapıncak’tım, bazen de bir ALMILA !
Güldeste oldum bazen ya da gurbette sıla,
Bazen de K/argülü’ydüm restimi çekip kula,
Mevlaya ısmarladım, sevdamın murâdını.
***********************************************************************
Gerçek sevmek herkesten çok değil, kendinden çok sevmektir
Bir ay, bir yıl, beş yıl...
Beklenen beklemeye değiyorsa elbet beklenir.
KargülüALMILA tarafından 5/2/2009 4:58:57 PM zamanında düzenlenmiştir.