Denizsiz bir şehrin çocuklarıdık ikimizde Sahilde el ele dolaşmadık hiç bu yüzden Yada şişeye koyup duygularımızı ona ulaşsın dıye, Sali vermedik hırçın dalgalara. Hiç benzetemedik yarin gözlerini denize Denizli maviyi hiç tanımadık Bu yüzdendir herhalde; Çok sevdik mavi gökyüzünü Tek bildiğimiz mavi oydu çünkü Yağmurlar vardı bizim burda,tozlu yolları çamura dönüştüren. Kumsalla deniz arasında yarı ıslak,yarı kuru yürüyemedik Kovalayamadık bir birimizin yüreklerini ama Zıpladık üstünden ıslanmasın,çamur olmasın diye paçalarımız Yağmur suyu birikmiş bir belediye çukurunun üstünden Ha sevgi az mıydı? eksik miydi? asla Ayrılınca bir gemi yapıp salı veremesekte yarin son mektubunu denize Bir kibrik çakmayı,kül etmeyide bildik Bu yüzden deniz geri getirir diye beklemedik yari geriye Biz yakmıştık çünkü Küllerin birleşmesini bekleyemezdik ki Akıtamadık tuzlu damlalarımızı oranı daha yüksek denizlere Ama biz döktük yaşlarımızı çukurovanın kurak toprakları üzerine En baştanda söyledim ya Denizsiz bir şehrin çocuklarıydık ikimizde Mutlu olmayı geriye dönmeyi hiç beklemedik bu yüzden Yakmıştık biz çünkü geçmişi kül olmuştu ve dönüşü yoktu Gözlerimizde anlamlı anlamsız gördüğümüz Herşeyde birbirimizden bir parça bulduk Hatırlamak için unutmak gerek Biz hatırlanmak için bile birbirimizi unutmayı asla istemedik Aşk sadece bir duygu değilmiş bazen bir ateş bazen bir denizmiş... meğerse Biz yanmayı bildik bilmesinde boğulduk yarin kahverengi denizinde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EKSİK MAVİLİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EKSİK MAVİLİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Belki bir nebze Teşbih sanatını kullanma iştiyakı bir nebze de Betimleme sanatını dizelere vurma aşkı.... Dizelerde o kadar manidar, derin hissiyatlar var ki efendim....İnsanın AHHH çekişi geliyor sanki hatırlara....Geniş düşünce anaforu sanki sineniz....Aşk ta kaybolup gitmişsiniz...tutacak bir sevgi seli sizi amma korkuyor belki de kendinden sorma.... Kutluyorum sizi ve değerli kaleminizi.....
Biz hatırlanmak için bile birbirimizi unutmayı asla istemedik Aşk sadece bir duygu değilmiş bazen bir ateş bazen bir denizmiş... meğerse Biz yanmayı bildik bilmesinde boğulduk yarin kahverengi denizinde... çok güzel dizelerdi yürekten bir sesleniş sayfalara sığdırılmış derin dygular taşıyan bir anlatım yüreğinize emeğinize sağlık
cok tesekkur ederım aptalca bır askın urunu ama en azından sııırı begenıldı bu askın buna sevındım sahıbı anlamadı ama senın benı anlamıs olman benı cok cok mutlu ettı tesekkurler
tebrikler Aşk sadece bir duygu değilmiş bazen bir ateş bazen bir denizmiş... meğerse Biz yanmayı bildik bilmesinde boğulduk yarin kahverengi denizinde...
sevgiyi anlatan güzel dizelerdi. yüreğine emeğine sağlık.. sevgiler kutluyorum şiir bırakarak....
Denizsiz bir şehrin çocuklarıdık ikimizde Sahilde el ele dolaşmadık hiç bu yüzden Yada şişeye koyup duygularımızı ona ulaşsın dıye, Sali vermedik hırçın dalgalara. Hiç benzetemedik yarin gözlerini denize Denizli maviyi hiç tanımadık Bu yüzdendir herhalde; Çok sevdik mavi gökyüzünü Tek bildiğimiz mavi oydu çünkü...
Dizelerde o kadar manidar, derin hissiyatlar var ki efendim....İnsanın AHHH çekişi geliyor sanki hatırlara....Geniş düşünce anaforu sanki sineniz....Aşk ta kaybolup gitmişsiniz...tutacak bir sevgi seli sizi amma korkuyor belki de kendinden sorma....
Kutluyorum sizi ve değerli kaleminizi.....