(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatın içinde çok ders var, izleyecek olursak, Güzellikleri malum ama problemler daha fazla, İçinden çıkmak zordur, dertlerin içine dalınca, Hele problemi çekenlerin içinde çocuk varsa…
Eziyet çekmek herkes için zor ama onlar başka, Henüz dünyaya yabancılar, hayatın başındalar, İyilik yapmak gerek, eğer muhataplar çocuksa, Kötülük yapmak ise zulümdür, özellikle onlara…
Hayatı tanıyalım, kötülükleri bir yana bırakalım, Güzellikleri sevelim, onları daha da büyütelim, Hayatın kendisi zaten zor, daha da zorlaşmasın, Yapamayacak olanlar da bir kenarda sabit kalsın…
çok çok güzel ve okadarda anlamlıydı kaleminizi gönülden kutlarım sevgiler saygılar
Güzel imgeler vardı. Kutluyorum. Uyarı: Eğer ölçülü yazacaksanız dize sonlarında uyak ve rediflere dikkat etmelisiniz. Serbest yazacaksanız dörtlük gibi nazım birimleri kullanmanıza gerek yoktur. Bunlar, serbestte şairin özgür ifadesini sınırlayabilir. Saygılar sunuyorum.
Güzellikleri malum ama problemler daha fazla,
İçinden çıkmak zordur, dertlerin içine dalınca,
Hele problemi çekenlerin içinde çocuk varsa…
Eziyet çekmek herkes için zor ama onlar başka,
Henüz dünyaya yabancılar, hayatın başındalar,
İyilik yapmak gerek, eğer muhataplar çocuksa,
Kötülük yapmak ise zulümdür, özellikle onlara…
Hayatı tanıyalım, kötülükleri bir yana bırakalım,
Güzellikleri sevelim, onları daha da büyütelim,
Hayatın kendisi zaten zor, daha da zorlaşmasın,
Yapamayacak olanlar da bir kenarda sabit kalsın…
çok çok güzel ve okadarda anlamlıydı kaleminizi gönülden kutlarım sevgiler saygılar