(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mayıs ayı gelince kış mevsimi bitmiş oluyor, Soğuk hava toparlanıp kutuplara çekiliyor, Çiçekler açıyor, kelebekler uçuyor, ben de, Onlara bakıyorum penceremin önünde… Yüreğiniz dert görmesin tebrik ederim.
bu olayları gerçek işçiler yapmıyor.. provakatörlerin işi.. oyuna gelmeyelim... işçiler hakları için meydanlarda yürüyor... benim yazdığım yorum ağır olmuş..özür dilerim... biraz daha ılımlı yazabilirdim..
evet aslında sadece işşi bayramı olarak kutlansa neyse,ama bugün yine taksimde devletin malına zarar verildi,bankalar taşlandı,panzerler insanların arasına girdi,bumudur işşi bayramı,onların gerçek işşi olmadığı belli,hepsi siyasi parti provakatörü,yazık ülkemde işşilerin özgür iradesiyle kutlayabildiği bir gün bile yok,işşiler haklarını banka camlarını kırarakmı arıor yani,(sayfanızı meşgul ettiğim için bağışlayın,şiiriinizden dolayı kutlarım)
hergün patronların bayramı iken; bir günde işçi bayramı olmasının neresi kötüdür.. baharın tadını çıkarmak istedikten sonra çıkarırsın.. önemli olan işçilerin haklarını senede birgün de olsa hatırlamak.. saygılar..
saygılar hocam...