(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşk'ı neden sorgulayalım ki....bence aşk güzel Allah'ımıza hissetdiğimiz duyguların evrene taşması .... yedi kat gök'ü ve yedi kat yeri yaratan allahım aşk'la harmanlamadımı her canlıyı cansızı...derim nacizane...
ben hep böyle bir şiir yazmanızı bekledim...hep ama...acaba aşk hakkında yazarsa nasıl yazar dedim, düşündüm durdum...gerçi düşündüğüm gibi değil...ama müthiş bir sorgulama...
DEĞERLİ ÜSTSDIM ESKİ MASALLARDA Kİ AŞKLAR SANAL OLDU, ÜSTELİKTE YÜKSEK ENFLASYONDA ERİYİP GİDİYOR, ÇABUK ARZ EDİLİYOR,UCUZ OLDUĞU İÇİN HEMEN TÜKENİYOR, MARKA DEĞİŞTİRMEYE ALIŞKIN TOPLUMDA,AŞTA MARKA OLDU, PAZARA SÜRÜLMEYEN AŞKLAR EN DEĞERLİ OLANI,O DA SIR GİBİ, DİLERİM AŞK; HAK ETTİĞİ DEĞERİ, FAZİLETİ,ERDEMİ, KUTSALLIĞINI, SAFLIK VE SADAKATİNİ, VEFA DUYGULARINI YENİDEN KAZANIR. KALBİ SEVGİ,SAYGI VE SELAMLAR.
yedi kat gök'ü ve yedi kat yeri yaratan allahım aşk'la harmanlamadımı her canlıyı cansızı...derim nacizane...
saygılarımla...yüreğinize sağlık...