(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne kader ne de alın yazısı...yeni dünyanın laboratuvarlarında virüs çeşitleri geliştirilip dünyaya zerk ediliyor ki biz üçüncü dünya insanları da kader diye ahlanıyoruz... duyarlı yüreğinize sağlık.ya da ben şiirinizi bu şekilde algılamak istedim.ne olursa olsun dünyaya ve insanlığa duyarlı dizelerinizi çok beğendim. saygılarımla....
tülay hekim tarafından 4/29/2009 10:18:14 AM zamanında düzenlenmiştir.
Dünyaya yeni bir virüs daha yayılıyor diyorlar, Bu yeni virüs de yeni dünyadan yola çıkıyor, Bize ulaşıncaya kadar uğrayacak durağı varmış, Sonunda gelip kapımıza kadar dayanacakmış…
Yine kendimizi korumaya almamız gerekiyor, Saldırıların türü bitip tükenmek nedir bilmiyor, Bize genel anlamda fayda edecek bir aşı lazım, Olmasa da olabilir, alt yapımız sağlam sayılır…
Dünyada yaşananlar tekrarlarla devam ediyor, Bitip tükendi derken hayat yeniden başlıyor, Böylece sürüp gidecek gibi sonsuzluğa kadar, Sonrasında olabilecekler de meçhul bir kader… ÜSTADIM ,DUYARLI YÜREĞİNİZE SAĞLIK.
virüs çeşitleri geliştirilip dünyaya zerk ediliyor ki biz üçüncü dünya insanları da kader diye ahlanıyoruz...
duyarlı yüreğinize sağlık.ya da ben şiirinizi bu şekilde algılamak istedim.ne olursa olsun dünyaya ve insanlığa duyarlı dizelerinizi çok beğendim.
saygılarımla....
tülay hekim tarafından 4/29/2009 10:18:14 AM zamanında düzenlenmiştir.