(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Slogan mı evet slogan! Slogan niyetine destursuz, gusulsuz adamlar söyleyince slogan olur. Şehitler mi? Hayattalar... Hayat süren leşler anlamasalar...
Bu sözlerin bir slogan olduğunu düşünmüyorum, Bizim algılarımız sadece gördüklerimizle sınırlı, Ötesinde gerçekleşenler ise henüz bizlerden gizli, Hak edeni bekleyen bir dünya olduğunu biliyorum…
O dünyadaki sonsuz yaşam hayallerimize de sığmaz, Burada sınıfını geçenler için sınırsız mutluluklar var, Şehitler bu anlamda sınıflarını atlamış oluyor bence, Sınırlı bir hayattan gerçek mekana gidiyorlar böylece…
De ki, ‘Ey şehit oğlu şehit, bekleme bizden makber!’ Ve müjdele, ‘Orada seni bekliyor yüce Peygamber!’ Bunlar bizlerin malumu olmayan uhrevi konular ama, Duamız o ki yakın oluruz sevgili Peygamber’e orada…
ŞEHİTLERİN ÖLMEDİĞİ KURAN AYETİYLE SABİT BİZ ZATEN SLOGAN DİYE DEĞİL KURAN ŞUURUYLA İNANIYORUZ , YÜREKTEN KUTLUYORUM GÜZELDİ ÇALIŞMANIZ...
Slogan niyetine destursuz, gusulsuz adamlar söyleyince slogan olur.
Şehitler mi? Hayattalar...
Hayat süren leşler anlamasalar...