(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biz Kuran yolunda olanlar, durmayız, Her gün beş vakit namazımızı kılarız, Ramazan ayında da orucumuzu tutarız, Bir de zamanı geldiğinde hacca gideriz…
İslam’ın gerekleri Kur’anda yazılıdır, Öğrenmek için açıp okumak yeterlidir, Orada olmayanı İslam bilmek haramdır, Onları bekleyen de narı yüksek ateştir…
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Bundan asırlar önce bize gönderildi, Her konuda bilmediklerimizi öğretti, Allah karanlıkları onunla aydınlattı, Bizden istenilenlerde rehberlik etti…
Allah’ın sözlerini hep orada buluruz, ‘Kelimetullah’tır, önemi sonsuzdur, İyi anlamak için alt yapı gereklidir, Orada söyleneni uygulamak lazımdır…
Allah lütfetti, Kuran’la iletişim kurdu, Aramızda bir köprüdür, anayasamızdır, İyiliği emreder, kötülükten men eder, Onu takip edenler doğru yolda ilerler…
Biz Kuran yolunda olanlar, durmayız, Her gün beş vakit namazımızı kılarız, Ramazan ayında da orucumuzu tutarız, Bir de zamanı geldiğinde hacca gideriz…
İslam’ın gerekleri Kur’anda yazılıdır, Öğrenmek için açıp okumak yeterlidir, Orada olmayanı İslam bilmek haramdır, Onları bekleyen de narı yüksek ateştir…
Maneviyat dolu güzel bir şiir tebrikler,yüreğiniz dert görmesin,kaleminize sağlık,saygı ve selamlarımla