(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..........GEL GİTME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..........GEL GİTME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ağlıyorsun gördüm seni Benim gibi gizlice, Bakmıyorsun yüzüme Söyle bana sebep ne.
Sende yandın bende yandım Duy feryadım gel gitme, Bense batan bir gemi Birde beni sen itme.
Gözlerinde dolu yaşlar Yeter artık sen içme, Beni gördün kaçıyorsun Bekle biraz gel gitme.
şiirdeki mısraların duygu ve düşünceyi ifade ederken, anlam yüklü olması ve en etkili biçimde bu duygu ve düşünceyi ifade edebilecek donanıma sahip olması gerekir. Elbette bu da: Duygu ve bilgi yoğunluğunun, kültür birikimi ve doğuştan gelen edebi bir yetenek ile uyumlu ve ahenkli birlikteliğini gerektirir.
Bütün bunlar göz önünde bulundurulduğunda: Sizin bu şiirinizin tamamına hakimiyetinizi ve şiire ustalıkla yön verişinizi kutlarım. Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Erzurum’dan sayfanıza başarılarınızın devamı dileği ile sevgi ve saygılarımı getirdim. Lütfen kabul buyurunuz.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun
Bu içten dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Gitmeye karar verdiyse o gider artık dostum. Gidene uğurlar olsun demek ve başka tarafa bakmak benim tarzımdır::)) Kutlarım seven yüreğin sesini. Bilal Esen
Çok içli bir şiirdi. Gönül hazînemden kocaman ALKIŞLAR sunuyorum.
Sen de yandın ben de yandım
Duy feryadım gel gitme,
Bense batan bir gemi
Bir de beni sen itme.
Tebessüm kokulu bitimsiz sevgilerimle...
____________Âlimoğlu___________