Dünya a güzelim dünya Sen böyle miydin hele? Seninle büyüdük coştuk Seninle hayat bulduk Gidinin gidisi dünya hey
Seni kirletmek isteyen gani Biz engel oldukça kirlendik Yapmayın dedikçe yorulduk Biz kahırdan mahvolduk Oysa seninle sevdik sevildik Sen hep sevdin biz nefret ettik
Yalan dünya deyip geçtik Değerini ederini bilemedik Ozona dalıp öteye aktardık Değerini sayıp sindiremedik Sen yalvardın biz kaptırdık
Dünya hülyam canım dünya Biz ettik de sen etme yerinme Tanıdık aşkı kederi seninle Öğrendik artıyı eksiyi güya Koca dünyam masum dünya.
Osman Erkenkalkan balaban Kent Şairleri.
Şiiri Değerlendirin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dünya Masum Dünya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dünya Masum Dünya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünya masum durabilir ama yaşadıkça onu ne kadar zor olduğu anlarsın döndükçe senden bir şey koparıp alır gerçeklerle yaşamak lazım bir kere arkana dönüp baktığında önün bir daha bulanaya bilirsin ona göre yaşamalı bu hayatı dünya masum kalamadı
sevgili osman güzel şiirler aramıza hoşgeldin kalemine sağlık
Sevgili arkadaşım hoş geldin! Evet dünyayı biz kirletiyoruz ve karşısına geçip alay eder gibi kendimiz dışındakileri suçluyoruz, geçelim bunları, yarl öbürgün bizim çocuklarımız yaşamayacaklar mı bu topraklarda, bu havayı solumayacaklar mı? Gerçekten çevreye duyarlı bir şiirini keyifle okudum! hadi daha sık yaz da birlikte paylaşalım. Kutladım arkadaşımı.
Çevreye duyarlı Dostum; evet kirlettkçe kirlendik, kendimizi sütten çıkmış ak kaşık gibi ciddiye aldık, temize çektik; bir yanılsamanın kalleş izdüşümüne yenik düştük; bugün gaz salımnımı kesilse ancak 200 yıl sonra dünya kendini toplayabilecek gerçeğini hala kavrayamadık, en çok sevdiğimizi en çok yıprattık, çaktırmadan biz de payımızı alıyoruz! Ancak, gelecek kuşaklar bizim pisliklerimizin altında yaşamak zorunda kalacaklar, bunu anlamama direncimiz sürüp gidiyor!!! Eline, Emeğine ve oldukça Duyarlı Yüreğine bin sağlık Can Dostum, artık sık yazmalısın!
insanın yaşayabileceği tek alan ve bundan dolayı da korumasını bilmeli bence Dünyamızı...
güzel bir şiirdi Osman, sevgilerim çokça...