ŞİİRE ARA VERİYORUM...ASLINDA BİR DAHA YAZMAK İSTEMİYORUM...YİNE ESKİSİ GİBİ BEYAZ KAĞITLARA DÖNÜYORUM....HERKESİ OYNADIKLARI TUHAF TİYATRO OYUNU İLE BAŞBAŞA BIRAKARAK SELAMLIYORUM.HERKESE SAYGILAR...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİRE ARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİRE ARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
OY BU NASIL BIR DEPREMDI BÖYLE NASIL YAZMAZ KALEM NASIL SUSAR YAZDIKÇA YANACAKTIR VOLKANLAR HAYIR NE OLURSA OLSUN EN CICISINDEN YAZIN BAKIN BEN SIZI DAHA ONCE HIÇ OKUMADIM AMA YASEMIN ÇİÇEKLERINI BILIRIM KI KIMSE KIRAMAZ KIYAMAZ KIMSE ONLARA)))))) BEKLIYORUZ BIZ KIM NE YAZARSA KENDI YUREK SESIDIR INANIN NAZINIZI ÇEKERIZ BIZDE NAZLIYIZ KÜSERİZ KIRILIRIZ ÇOGU KEZ AMA ASLA VAZ GEÇMEYIZ ŞİMDI BIR DAHA GELISIMDE Kİ BILIYORUM İNCE RUHUNUZ VE HASSAS YÜREĞİNİZLE BU SEVDA MILITANINI KIRMAYACAKSINIZ BU SAYFADA BEN SIZIN YENI ŞİİRİNİZE YORUM YAPACAGIM AAYY BU DA NERDEN ÇIKTI DELI MI NE DEMEYIN OLURMU?? ÖNCE İNSAN, SONRA KADINIM EN CICISINDEN BIR DAHA YAZMAK ISTEMIYORUM DEMENIZ YÜREĞİMİ YARALADI YAZMAYA ÇAALISAN BIR YUREK OLARAK HAKLI YÖNLERINIZ TABIKKI AMA ASLA VAZGEÇMEK YOKTUR ŞAIRDE HADI YAKIN KAGITLARI...................YASEMIN SIZI BEKLIYOR ASLA KIYAMAM......................
Şiir Dostu Yasemin; Sayfama uğrayarak yasemince duygular bırakmışsınız.İki şiirime daha yorum bırakarak bana lutfettiniz.Size teşekkür ediyorum.Güzel ruhlu bir insansınız kimse bu ruhunuzu bozmasın.Şiirlerinize bakamadım daha vaktim oldukça bakacağım inşallah.Bu sözler sizin yazdıklarınız yanında tatminkar olmayacak .Beni bağışlamanız dileğiyle saygılarımı sunarım...
Sen şiirini yaz derim ben kimseye bakma .Zaten sen dursanda kalem durmaz denemeyle sabit bu.Ben yıllar önce yüzlerce şiirimsimin *şiirimsi diyorum şiir değildiler diyebiliyorum şimdi çünkü*hepsini bir arkadaşa verdim yak dedim elim varmamıştı.O şirler başka bir ilde uyumuş durmuş ve yıllar sonra bana geri geldiler .İşte o zaman dedim ki, yaz ,yaz okumasa da yaz . Saygılar
Haklı siteminizi çok iyi anlıyorum.. Evet şair nazlıdır... Kelimeler ilgi bekler... Değerli şiirlerinizi yine yine okutturun bize efem... Vesselam.. E.D
değerli dost şair ben bu sayfaya artık dönmeyeceğim.Ama şiirleri okumak için arada sırada uğrayacağım bir yer olacak burası.Bir de ben bugün MOMMO;KIZKARDEŞİM isimli yeni vizyona giren ve berlinde ödül alan filmi seyrettim. Ben hıçkırarak ağlamanın ne demek olduğunu iyice unuttuğumdan hıçkırarak ağlamışım farketmemişim.Ne kadar da unutturulmuşuz! Size bu filmi tavsiye ediyorum başlangıcı çok basit gibi başlıyor fakat finale yaklaşırken hıçkırarak ağladığınızın farkına var mıyorsunuz.Her şair bu filmi izlemeli diyorum..Bugün ikinci mesajım oldu kusura bakmayın...Saygıyla...
kızgınlığınızı anlıyorumsanırım. samimiyetten uzak iklimlerin kaleminden dökülürse şiirler her şey samimiyetsiz olur. şiir yazmanızı dilerim. bu arada ben de tiyatro oyununda olduğunu sanan insanlardan sıkıldım. şiire yorum yapılıyor ve ne yazılıyor biliyor musunuz? hiçbir şey... sizin şiirinizi kopyalayıpyapıştırıyorlar hepsi bu. çünkü gözler kör kulaklar sağır, insanlar samimiyetsiz. eğer resminiz bayan resmiyse veya rumuzunuz bayan ismi ise o zaman görün şenliği... saygılarımla...
(Bir edebiyat öğretmeni olarak tüm edebiyat severlere bir eleştiri.)
değerli dost şair bora kardeşim ,beni anladığınız için teşekkür ediyorum.Benim açıkça ifade edmediğim şeyleri ifade etmişsiniz yüreğinize sağlık...Sizin gibi kaç edebiyat öğretmeni var bilmiyorum ama güzel bir eleştiriydi...saygıyla...
İliklerinize işlediyse eğer, istemeseniz de kendini yazdıracaktır.Kâğıdın,kalemin rengi hiç önemli değil.O an oracıkta kayda geçirecek her ne varsa...O da olmazsa yüreğiniz, o en büyük defter... Umarım böyle olur.Saygımla.
Değerli özlem hanım öncelikle sayfamı onurlandırdığınız için size en derin saygılarımı sunuyorum.Aslında dediğiniz gibi şiir yazmadan duramam fakat şiir yazacağım yer burası yani edebiyat defteri olsun istemiyorum artık.Bakıyorum herkes aynı şiirleri yazıyor.Hep sevgi kadın üstüne...Bazıları edebiyatı edepsizliğe götürüyor...Diğer taraftan şiiriniz gerektiği kadar ilgi de görmüyor zaten.Saçma sapan yorumlar geçiştirmeler filan...Şair nazlıdır biraz eserini sunmuşsa ilgi bekler yoksa bir daha sunmaz. Dediğiniz gibi içinde yaşar şiiri şair. Kleist gibi ,Hölderlin gibi yazdığı şiirleri bir şöminede yakar geçer...önemli olan o şiiri yaşamaktır zaten .Birileri çok ta önemli değildir..Derdimi paylaştım kusuruma bakmayın...En derin saygılarımı sunarım...
YAZDIKÇA YANACAKTIR VOLKANLAR HAYIR NE OLURSA OLSUN EN CICISINDEN YAZIN
BAKIN BEN SIZI DAHA ONCE HIÇ OKUMADIM AMA YASEMIN ÇİÇEKLERINI BILIRIM KI KIMSE KIRAMAZ KIYAMAZ KIMSE ONLARA))))))
BEKLIYORUZ BIZ KIM NE YAZARSA KENDI YUREK SESIDIR INANIN
NAZINIZI ÇEKERIZ BIZDE NAZLIYIZ KÜSERİZ KIRILIRIZ ÇOGU KEZ AMA ASLA VAZ GEÇMEYIZ
ŞİMDI BIR DAHA GELISIMDE Kİ BILIYORUM İNCE RUHUNUZ VE HASSAS YÜREĞİNİZLE
BU SEVDA MILITANINI KIRMAYACAKSINIZ
BU SAYFADA BEN SIZIN YENI ŞİİRİNİZE YORUM YAPACAGIM
AAYY BU DA NERDEN ÇIKTI DELI MI NE DEMEYIN OLURMU??
ÖNCE İNSAN, SONRA KADINIM EN CICISINDEN
BIR DAHA YAZMAK ISTEMIYORUM DEMENIZ YÜREĞİMİ YARALADI YAZMAYA ÇAALISAN BIR YUREK OLARAK
HAKLI YÖNLERINIZ TABIKKI AMA ASLA VAZGEÇMEK YOKTUR ŞAIRDE
HADI YAKIN KAGITLARI...................YASEMIN SIZI BEKLIYOR ASLA KIYAMAM......................