Soğuk kış gecelerinde gördüğün Sıcak düşlerinde yaşat beni Zemheri soğuklarında üşüdüğüm zaman Al koynuna Sımsıcak vücudunla sar beni Isıt beni. Kurduğumuz hayalleri geçir aklından Bu hayallerde yaşadığımız anları Bu anları ve beni Sakın unutma.
Nisan yağmurlarıyla ıslandığında Aldırma ıslaklığına Saçlarından damlayan yağmur damlalarında Sıcak toprak kokularında ara beni Şiir dizelerinde kurduğumuz Aşk dolu cümleleri, Sımsıcak öpüşleri, Her kelimedeki duyguları Hasretleri ve beni Sakın unutma.
Ağustos sıcaklığında hisset Gönlümdeki korun ateşini, Beni nasıl yaktığını hasretin Nasıl yıktığını özlemin Terkedilmişliğin acısını, Umutsuzluğu ve beni Sakın unutma.
Her sonbahar kavak yelleri eser başımda Nerden gelen Nereye giden rüzgarları bilmeden Dalından düşen kavak yaprağındayım Kapılmışım rüzgarlara Gökyüzündeyim Sevdamı anlatıyorum bulutlara bir bir Atlamadan Bulutları ağlıyor duygulu Bulutlar ağlıyor asabi Bulutlar bağırıyor şimşekten sonra Yıldırımlar gönderiyorlar yakmak için hasreti ve sonra gözyaşlarını gönderiyorlar sağnak sağnak söndürmek için ateşi
Her gökyüzüne baktığında o bulutların üstünde O yıldızların birinde Seni seven bir kalp Sana açık bir yürek Ve sana aşık bir adam var Sakın unutma
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAKIN UNUTMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAKIN UNUTMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben, bir tek sana sesleniyorum tüm gücümle ve şimdi duymanı istiyorum ne olur dur dinle...
Kaç mevsim sığar bir ömre yada bir ömür kaç mevsimliktir.? Sen, yaşadığım en güzel dört mevsim, yüreğime ekip, göz yaşlarımla beslediğim en büyük sevdasın. Bazen kilometrelerce uzak, bazen aldığım nefes kadar yakınsın... Uzak diyarlardan gelen sesinin merhabasıyla gelir konar yüreğime yaz mevsimi...
Engin denizlerin ortasında, yunuslarla yarışır, deniz kızlarıyla dertleşir bulurum kendimi. Korkutmaz suların rengi ve derinliği, tıpkı sana duyduğum sevgi gibi.. Nice bir zaman sonra, dans ettiğim beyaz köpüklü dalgalar, bilmediğim bir çölün kızgın kumlarına bırakır beni.. Kervanlarla yolculuk ederken bulurum kendimi.. Sen uçsuz bucaksız çöllerin ateş’ den prensi ben gölgene ve sana muhtaç bir kum tanesi....
Mevsimler geliyor ve geçiyor hayatımdan… Bir yarım hep eksik..Bir yanım hep sensiz kalıyor… Görmüyorsun..! Duymuyorsun..! Yüreğime yağmurlar yağıyor… Yağmurlar yüreğime ağlıyor,
seni hep sevdiğimi ve seveceğimi, sana döktüğüm hiç bir gözyaşıma zerre kadar acımadığımı bil ve sakın unutma .....
o bulutların üstünde
O yıldızların birinde
Seni seven bir kalp
Sana açık bir yürek
Ve sana aşık bir adam var
Sakın unutma
umarım unutmamıştır............
güzel dizelerdi dost.........
çokça tebrikler bıraktım sayfana...........
kalemin daim olsun........