(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mor benekli saklı kuşlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mor benekli saklı kuşlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayat üstadım ne söylenebilir ki.. Hüzün yağmurlarında sırılsıklam oluruz kimi zaman, bazen mutluluğun güven veren kollarında. Adına kader denen değiştirilmesi teklif bile edilemeyen bir flimin bazen başrol oyuncusu, bazen dublörü bazende koltuklarda oturan seyircisi oluveririz.Tamamen tercihlerimizle lsaklıdır.Geleceğimizin istikameti.Ve başımıza gelmeden iyiyimi, kötüyümü tercih ettiğimizi bilmeyiz.Nerden buralara kadar geldim anlamış değilim.Eserinizden sonra daldımmmm gittim. Tümüyle mükemmel olmakla birlikte final aynı vurgun gibiydi.Çok etkilendim. Gönül sesiniz daim olsun sayın üstadım.Duygu yüklü eserinizi en içten kalbimle kutlarım. Selam ve saygılarımla.
şair dost mor benekli saklı kuşlar ne zaman gelir avuçlarına belkide haber bekler durur rüyalarında şirin belki ulaşmaz yarin dudaklarına ama bilir ki sancın yüreklerine vurmuş
’’’hayat bir telden dökülen nağmelere sığar, birde çekilen acılara’’’ .... Müthiş... .... haber salın ölüyor konağında gelincikler üfleyin sevdaya mor benekli saklı kuşlar .... Geri dönerlermi acaba gidenler Salınınca haberler. Dost kutlarım.Yüreğine sağlık diyorum. Her daim yaz. Sevgi ve selamlarımla.
varolsun kalem.
saygımla.