BU ŞİİRİMİ ATATÜRKÜMÜ RÜYAMDA GÖRDÜĞÜM BİR GECE YAZMIŞTIM..
Başöğretmenimdin,Her şeyi senden öğrendim, Tarihimi,TÜRK’lüğümü,Geçmişimi, geleceğimi..
Öğretmen oldum,Öğrencilerime öğrettim, Kurtuluşu,cumhuriyeti,Devrimlerini,ilkelerini..
Hala öğrenmek istemeyenler var... Merak etme!!!! Birgün onlarada öğreteceğim her şeyi, Tek bir kişi kalmayacak, NE MUTLU TÜRKÜM diyen bu ülkede, ATAÜRKÇÜLÜĞÜ…
Sen rahat uyu Mavi gözlüm ,hayal yüzlüm, MUSTAFA KEMÂL’İM Sen rahat uyuuuu…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUSTAFA KEMÂL'İM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUSTAFA KEMÂL'İM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize sağlık,sizin gibi değerli Öğretmenlerimiz de olmasa bu ülkede hiçbir güzellik hatırlanmıyacak. Sizler var oldukça da Türkiye Cumhuriyeti devleti asla ve asla parçalanamayacak. Bu güzel dizeleriniz için sizi ve şahsınızda tüm Eğitim camiasının saygın öğretmenlerini kutluyorum. Ne MUTLU TÜRKÜM,TÜRKİYE'liyim ve ATATÜRKÇÜYÜM diyene. Saygılarımla...
Başöğretmenimdin, Her şeyi senden öğrendim, Tarihimi,TÜRK’lüğümü, Geçmişimi, geleceğimi..
Öğretmen oldum, Öğrencilerime öğrettim, Kurtuluşu,cumhuriyeti, Devrimlerini,ilkelerini..
Hala öğrenmek istemeyenler var Merak etme, Birgün onlarada öğreteceğim her şeyi, Tek bir kişi kalmayacak, NE MUTLU TÜRKÜM Diyen bu ülkede, ATAÜRKÇÜLÜĞÜ…
sen rahat uyu Mavi gözlüm ,hayal yüzlüm MUSTAFA KEMÂL’İM Sen rahat uyuuuu…
COK GÜZEL SIZI CANDAN KUTLUYORUM ....NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE .....YÜREGINE SAGLIK EFENDIM SAYGILAR....SEVGILER...SLM,LAR...
Hala öğrenmek istemeyenler var Merak etme, Birgün onlarada öğreteceğim her şeyi, Tek bir kişi kalmayacak, NE MUTLU TÜRKÜM Diyen bu ülkede, ATAÜRKÇÜLÜĞÜ…
sen rahat uyu Mavi gözlüm ,hayal yüzlüm MUSTAFA KEMÂL’İM Sen rahat uyuuuu…
ne mutlu size ki güzel insanı görüp güzel şiir yazıyorsunuz. Tebrikler.
Başöğretmenimdin, Her şeyi senden öğrendim, Tarihimi,TÜRK’lüğümü, Geçmişimi, geleceğimi.. =============================== Değerli Şairem; Türkiye Cumhuriyetinin kurucusu eşsiz önder Büyük Komutan ve Askeri deha Mustafa Kemal ATATÜRK gibi bir lider kolay kolay gelmez.Onun manevi huzurunda daha birçok 23 Nisan Dünya çocuk bayramlarının Dünya için Barış Mutluluk ve sorunsuz bir yaşama vesile olmasını temenni ediyoruz ... Yüreğinize sağlık . Saygılarımla ...