(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YENİLDİM.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YENİLDİM.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Daldım Derinlere daldım Engin denizlere Okyanuslara Ve; Sığ bir göle daldım Bir türlü geriye dönemedim Vurgun yedim En sonunda YENİLDİM... >>>>>>>>>>>>>>>>> kisa ama öz degeri olmasi gerek yüregin dert görmesin kutlarim selamlar
Daldım Derinlere daldım Engin denizlere Okyanuslara Ve; Sığ bir göle daldım........................ O DEDİĞİN GÖL.. ŞAİRLER GÖLÜDÜR BENCE. Bir türlü geriye dönemedim............ TABİKİ.. En sonunda YENİLDİM... HAKLISIN ÜSTADLIĞA BOYUN EĞDİN EN SONUNDA. DAHA DUR BAKALIMKİ. BU KALEMDEN NELER ELER OKUYACAĞIZ..
ÇOK HAZ ALACAĞIMIZ ŞİİRLER GELECKTİR. İNŞ.
KALEMİN YÜREĞİN DAİM OLSUN .( OLMUŞTA .. DEVAMI YANİ..
Daldım Derinlere daldım Engin denizlere Okyanuslara Ve; Sığ bir göle daldım Bir türlü geriye dönemedim Vurgun yedim En sonunda YENİLDİM...
Şirem sizden asla böyle vurgun yemiş olsada pes diyeceginz asla beklemiyordum hayal kırıklıgına ugramadım desem yalan olur...yinede direnip başaracağınız bekliyorum..güzel dizelerdi...yüreğinize saglık..saygılarıma..
Daldım Derinlere daldım Engin denizlere Okyanuslara Ve; Sığ bir göle daldım Bir türlü geriye dönemedim Vurgun yedim En sonunda YENİLDİM...
yenilmekte hayatin icinden hayata dair bir olgudur ama önemli olan yenilgiden sonra toparlanip herseye yeniden baslamaya karar vermektir yenilgiyi kabullenip bir kenara cekilinse insan iste o zaman kaybetmistir,,,,, yüreginize saglik kisa ma anlatilmak istenilen mukemmel anlatilmis,,,,, saygilar,,,
Daldım Derinlere daldım Engin denizlere Okyanuslara Ve; Sığ bir göle daldım Bir türlü geriye dönemedim Vurgun yedim En sonunda YENİLDİM... ====================
Yenilmeyi hazmetme Duygularını hapsetme Azimle hayata sarıl Can bacım pes etme!
Dertlerini sakla Deryaları pakla Can bacımsın benim Neşelen hayatla!
Ağlasan ne değişir Yüreğin can çekişir Dertlere silgi çek Zaman lehine gelişir!...
…Kardeşini hor görme sakın,yorum yazmaya yok aklım,kalemine ödül hakkın,hakkını helal et ölüm bana yakın.Şiirlerin çok güzel,tam da gönlüme özel,Sen güneş ben pergel,söyle kardeşimsin dön gel.. Saygı ve selam can bacıma yollayam,saygıyla sayfandan ayrılam..
Daldım Derinlere daldım Engin denizlere Okyanuslara Ve; Sığ bir göle daldım Bir türlü geriye dönemedim Vurgun yedim En sonunda YENİLDİM... Şairi mağlup eden sonunda daldığı sığ su değil engin denizlerde takatını yitirmesidir. bardağı taşıran damlanın dolu bardağa binmesidir taşıran tek damladan teğil taşma. selam ve sevgilerimi iletiyor tebrik ediyorum.
İnsan her şeyi elinde zanneder ama dediğiniz gibi sığ bir suda boğulunca yenilgiyi kabul eder. Bence; YENİLDİM demeden önce, mücadeleye yaşadığı sürece devam etmelidir. Güzel şiir için kutluyorum sizi. Saygılarımla
Daldım Derinlere daldım Engin denizlere Okyanuslara Ve; Sığ bir göle daldım Bir türlü geriye dönemedim Vurgun yedim En sonunda YENİLDİM...
bazen hayat bizi yeniyor ama her defasında tekrar ayağa kalkmak zorundayız bizi sevenlere bizim sevdiklerimize bunu borçluyuz bunu bana hayat çok acı bir şekilde gösterdi umut ve hayat parıltısı içinizden hiç eksilmesin yüreğinize sağlık saygı ve sevgilerimle
EMEĞİNİZE SAĞLIK KISA VE ÖZ BİZİDE DALDIRDIN DERİNLER ARKAYA DÖNÜP BAKTIĞIMDA GERİ GELMEK KOLAY DEĞİL ANLAMLI DİZELERDİ BU GÜZEL DİZELERİNİZİ YÜREKTEN KUTLARIM BAŞARILAR DİLERİM KALEMİNİZ DAİM OLSUN İYİ GECELER MUTLU YARINLAR
Daha dur can. son düdük çalmadan maç bitmez bir gol yiyince mç bitmez. Şişman kadın sahneye çıkmadan Opera bitmez. Daha ne opera ne maç bitti. Devam mücadeleye BU maçı alacağız başka ylu yok.. Güzeldi can saygılar selamlarla..
Derinlere daldım
Engin denizlere
Okyanuslara
Ve;
Sığ bir göle daldım
Bir türlü geriye dönemedim
Vurgun yedim
En sonunda YENİLDİM...
>>>>>>>>>>>>>>>>>
kisa ama öz degeri olmasi gerek yüregin dert görmesin kutlarim selamlar