Beni yalnız bıraktın şu yalancı dünyada Ah ne olur görseydim seni her gün rüyada Baba baba diyerek boynuna atılsaydım Ağlayarak içimi dökerek sarılsaydım.
Son deminde bir defa gözlerini açıpta Etrafa bakınsaydın nurlarını saçıpta Beni dünya gözüyle son bir defa görseydin Son defa hiç olmasa bana yavrum deseydin
sarılsaydım boynuna canım babam diyerek Bağrına basıp beni şefkat ile severek Gülay kızım deseydin üzülme bu kadar sen Dünya baki değildir kalalım sen ile ben
Heyhat konuşamadık tek bir kelime bile yedi günde bir defa bile gelmedin dile Çünkü yatıyordun sen kendini bilmeyerek ben de aciz bekledim hep kendimi yiyerek.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BABAMA (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BABAMA (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Heyhat konuşamadık tek bir kelime bile yedi günde bir defa bile gelmedin dile Çünkü yatıyordun sen kendini bilmeyerek ben de aciz bekledim hep kendimi yiyerek.
bu güzel şiiri yazan güzel yüreği kutlarım. saygılarımla...
İçinde ''baba'' kelamı geçen hiç bir satırı es geçemez gözlerim. Hayatta insanın başına her şey geliyor be dost. Biz kızlar babalarımıza ne çok düşkünüz. Her birimiz karşımızdaki sevgilide bile bir parça baba ararız. Kayınpederlere ''baba'' demek bir o kadarda zor olur. Şiirinizi ve içinde yatan hayatı ürpererek okudum ve bam telime çok dokundu çok...Hoşkalın efendim...
Son deminde bir defa gözlerini açıpta Etrafa bakınsaydın nurlarını saçıpta Beni dünya gözüyle son bir defa görseydin Son defa hiç olmasa bana yavrum deseydin
Heyhat konuşamadık tek bir kelime bile yedi günde bir defa bile gelmedin dile Çünkü yatıyordun sen kendini bilmeyerek ben de aciz bekledim hep kendimi yiyerek.
Eteklerinde gezerken uçsuzluğun ,titredim ,korktum Koca bir dağ üstüme yıkıldı sandım sen gittiginde neden gittin babam...
Çok duygusal bir şiirdi Başınız sağ olsun Allah rahmet eylesin Kaleminize sağlık sevgili şair Dostlukla...
yedi günde bir defa bile gelmedin dile
Çünkü yatıyordun sen kendini bilmeyerek
ben de aciz bekledim hep kendimi yiyerek.
bu güzel şiiri yazan güzel yüreği kutlarım.
saygılarımla...