(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Meçhule Serzeniş... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Meçhule Serzeniş... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi yalnız vazgeçişler hayata bakışımızı değiştirir. Savaş ise ,bağlanmayı ve inatlaşmayı öğretir. Ne olursa olsun senin olan sana gelecektir.Kaderi yaşamak yerine değiştirmeye çalışmak ve içimizde keşkeler kalmaması için gerekirse meçhullerde aranmalıdır.
Kutlarım...selam ve dualarımı bıraktım sayfanıza :)
Kader dediğimiz; bazen ne kadar dirensek de önümüze geleni yaşamaktır ama çoğunlukla kendi tercihlerimizdir... İnsan isterse küser-yıkılır, isterse vazgeçer-savaşır... Acılar bazen yaraları dağlar bazen de kanatır... Yani zor da olsa tercih hakkı bizim, yaşadıklarımız bizim seçimimiz, istersek mutlu olmak için mücadele ederiz, istersek mücadeleyi terk ederiz. Bazen olmayacak şeyler için mücadele etmekten vazgeçiş de bir mücadeledir. Mücadele etmek için vazgeçmek... Selam ve duanızı en içten duygularımla kucaklıyorum... Teşekkür ederim...