Ak düşen saçlar boyalı, Türk sarışını işte! İnatçı, zormu zor... O menopoz ben antrapoz. Üstelik yasak aşk bu! Nasıl anlaşıyoruz bir düşünün? Zora alışık milletiz biz be... El oğlu karavanla geziyor. Biz deniz kenarında denize hasretiz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Türk Sarışını... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Türk Sarışını... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sonradan olma sarisanlara güzel bir yergi kutlarim, sahtecilik diz boyu ülkemizde ne yazzik ki, yasamin her alaninda bu tiplerle karsilasiyoruz. selam olsun siire ve sairine
Ak düşen saçlar boyalı, Türk sarışını işte! İnatçı, zormu zor... O menopoz ben antrapoz. Üstelik yasak aşk bu! Nasıl anlaşıyoruz bir düşünün? Zora alışık milletiz biz be... El oğlu karavanla geziyor. Biz deniz kenarında denize hasretiz.
Özenti..karakter degil asil mesele Insanin kendisiyle baslar düsünce Ne türk olmak..nede cinsiyet farki bunu ortaya koyar Hersey insanin icsel ruhu,düsünce tarziyla alakali Biraz komik birazda trajik bir siir ama asli olan bir dizeydi...
Biz deniz kenarında denize hasretiz. .... Doğru. Ama türk'üz ya illaki bir şeyler yapacağız dost. Neden acaba bu kadar özenti? uzun bir ara ve yine güzel bir şiirle dönüş. Tebrikler. Selam ve saygılarımla.
Biz deniz kenarında denize hasretiz.
Özgün mesajlarıyla farklılık yaratan bir şiirdi.
Kutlarım.