Hüznün sarmış seni Lime lime olmuş ağırlığın Yıllar çökmüş omuzlarına… Seni her düşündüğümde Gözyaşları saklanıyor bulutlara Geceler geliyor seninle aklıma Sarılıyor düşler karanlığa Sahip oluyor sana siyahlar Gün ağarırken gene sessizce Ruhuna saklanan gönlün uyuyor Ve ben... Dalıp gidiyorum sana. Gidiyorum ruhunun kimsesizliğine... Hadi...dal derin bir uykuya da Git düşler gemisinin kamarasına Ara bul orda çocukluğunun gizini Anne ve babanın dizi dibine çök Sarıl çocukluğunun mutluluğuna Ağla inadına bugününe ağla... Dökülsün gözyaşlarınla acılar Ve çık yukarı, geç dümene.. Al götür kendini gönlünün ufuklarına...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bilinmez Yolculuk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bilinmez Yolculuk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Git düşler gemisinin kamarasına Ara bul orda çocukluğunun gizini Anne ve babanın dizi dibine çök Sarıl çocukluğunun mutluluğuna Ağla inadına bugününe ağla... Dökülsün gözyaşlarınla acılar Ve çık yukarı, geç dümene.. Al götür kendini gönlünün ufuklarına...
Merhaba SERAP HOCAM herzamanki gbi yine harika dizeler kaleminiz susmasın
zevkle okudum
saygılarımla