Gece uzadikca uzadi bugün... Raki bardakta dura dura küflendi Beyaz peynir yesile dünüstü icinde durdugu tabakla...
Hayatimiz kirik ayakli masaya baglanmis Cok karanlik simdi hersey lambalar sünmüs, Sokaklar insansiz kalmis...
Barlar dolup tasiyor Ben sokaktaki köseme cekiliyorum Seni seviyorum alaca karanlik sokagim Seviyorum be...
Karanlik hersey simdi… Saat dört de ötüsen kuslar birde ben varim sokaklarda ötün garibanlarin ses sanatcilari ötün bizlerde olmazsak, bu sokaklar bir yalnizdir... Yasanilmaz bu Sehir-bu bos sokaklar ...
Ben sevdalanmisim o gece ötücülerine duyulan her melodilerine... Seni seviyorum ey yüce alaca karanlik Seviyorum be...
(Iki elle hayata sarilmak herhalde dünyanin en zor isi olsa gerek!..)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UGRUNA ÖLDÜGÜM...Alaca Karanlik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UGRUNA ÖLDÜGÜM...Alaca Karanlik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
(Iki elle hayata sarilmak herhalde dünyanin en zor isi olsa gerek!..)
Mühim olanda zoru başarmak.Hep hayata sımsıkı bağlanalım ,yaşamdan kopmayalım ki hayatı yaşanır hale getirelim.Hayat güzel her şeye rağmen.Hele hele yürekte seviyorsa değme keyfine...
fatoş tarafından 10/16/2006 11:54:28 PM zamanında düzenlenmiştir.